Mondelēz a relansat ciocolata Milka, cu o nouă rețetă

Milka, una dintre cele mai cunoscute mărci din lume, are o nouă rețetă pentru ciocolată. Odată cu schimbarea rețetei, brandul promite o textură mai cremoasă și un gust dulce, echilibrat, și mai intens.

Milka are de acum, o textură mai fină și un nou aspect, trecând de la o formă dreptunghiulară la una mai rotunjită.

Pe lângă evoluția formei, noua tabletă aduce alte câteva elemente distincte: o nouă gravură Milka și un nou design al văcuței Milka, Lila, care își face prima dată apariția pe tabletă.

Pe ambalajul emblematic al Milka, Cocoa Life joacă un rol mai proeminent, logo-ul fiind mutat pe fața ambalajului.

„Noua noastră rețetă și formă a tabletei oferă o experiență de consum deosebită, care va permite iubitorilor de ciocolată să se bucure de cea mai tandră Milka de până acum. Credem că această schimbare va face ca brandul Milka să fie și mai puternic și va încânta consumatorii actuali, atrăgând în același timp noi consumatori”, a declarat Andreea Găman, Marketing Manager Chocolate România, Mondelēz International.

„Logo-ul Cocoa Life, plasat vizibil, pe fața ambalajului, răspunde dorinței consumatorilor de a alege produse fabricate cu ingrediente sustenabile, în mod responsabil, cu grijă față de comunități și mediu”, a mai adăugat Andreea Găman.

Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) are în portofoliu branduri globale și locale iconice, precum biscuiții Oreo, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch și guma Trident.

Compania Mondelēz International este membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Articolul precedentCentrul logistic Auchan, din Călan, obține certificarea BREEAM
Articolul următorKaufland a lansat Smart Fashion Home, o colecție de articole marcă proprie pentru casă
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.