Metro se redeschide de astăzi la Buzău

Metro România deschide un magazin în Buzău, într-un spațiu total nou, aflat la doar 500 de metri distanță de fostul Metro Punct din localitate, pe strada Transilvaniei nr. 441a.

Noul spațiu comercial este de aproximativ 3.800 de metri pătrați, iar cele peste 6.300 de produse disponibile sunt adaptate nevoilor clienților profesioniști din HoReCa și revânzători, astfel încât aceștia să beneficieze de un sortiment variat, stabilitate, disponibilitate permanentă a produselor la raft, precum și de prețuri competitive.

Magazinul se află într-o clădire nouă, proiectată de la zero pentru a corespunde standardelor Metro și pentru a oferi clienților toate facilitățile de care aceștia au nevoie, într-un singur loc.

Noul magazin Metro este optimizat pentru eficientizarea tuturor operațiunilor și adaptat pentru a deservi clienții profesioniști și anume:

•             Spațiul comercial este aproximativ cu 45% mai mare comparativ cu fostul magazin Punct din proximitate – 3.800 de metri pătrați versus 2.600 de metri pătrați. De asemenea, spațiul de depozitare este mai mare, în timp ce birourile și spațiile administrative au alocate o suprafață mai mică, de 25%.

•             Magazinul beneficiază de echipamente moderne și eficiente, care să susțină extinderea de gamă și servirea în condiții de calitate excelentă și în mod sustenabil: cameră frigorifică pentru categoriile de produse proaspete, precum carne, pește, fructe și legume, mezeluri, ouă, lactate și cameră congelator ambivalentă de 130 de metri pătrați, dotată cu vitrine de expunere pentru produsele congelate, în acest fel asigurându-se stocul și vânzarea pe aceeași suprafață și respectarea normelor HACCP în vigoare.

•             O parcare de 132 de locuri, din care 37 sunt acoperite, o creștere semnificativă comparativ cu cele 23 de spații de parcare disponibile în vechiul magazin.

•             Magazinul dispune de o ofertă de peste 6.300 de articole, comparativ cu 2.850 anterior. Categoriile de produse au fost redefinite pentru a deservi clienții profesioniști, fiind adaptate și extinse în funcție de nevoile clienților HoReCa și revânzători.

•             Clădirea are un spațiu de încărcare/descărcare dedicat, fiind disponibile rampe pentru recepție marfă și livrare. Magazinul oferă servicii de livrare pentru clienții din Buzău și împrejurimi, printr-un parteneriat cu un furnizor de servicii logistice, care pune la dispoziție, pentru început, patru mașini noi a câte 3,5 tone, cu temperatură controlată.

•             Magazinul este deservit de 49 de angajați, comparativ cu 21 de angajați anterior.

„Unul dintre beneficiile și noutățile pe care Metro le aduce în această regiune este faptul că livrările vor fi realizate mai rapid, acestea fiind aduse direct din magazinul din Buzău. Mă bucur să văd că procesul de recrutare din luna februarie a dat rezultate satisfăcătoare și acum Metro Buzău are cu peste dublu numărul de angajați. Misiunea noastră este să fim aproape de antreprenorii români cu servicii de încredere și ne bucurăm că prin inaugurarea noului magazin ne menținem angajamentul de a rămâne un partener solid” – a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Metro este o companie internațională de top, cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea clienților HoReCa, precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității.

Articolul precedentLăptăria cu Caimac sărbătorește 4 ani prin lansarea gamei de unturi
Articolul următorTigăile din aluminiu 100% reciclat din gama Actuel, marcă exclusivă Auchan, au fost votate Produsul Anului
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.