Metro repozitioneaza franciza LaDoiPasi si vrea sa deschida peste 2.000 magazine in 3 ani

0
485

Metro repozitioneaza brandul de proximitate LaDoiPasi ca franciza independenta si tinteste un numar de 2.000 de magazine pana in 2020. Decizia vine, pe de o parte, pe fondul preferintei tot mai crescute a consumatorilor pentru cumparaturi rapide de proximitate, dar si din dorinta de a sustine antreprenorii locali la nivel national.

In prezent, reteaua LaDoiPasi numara 430 de magazine, raspandite pe intreg teritoriul tarii, dintre care 25 de noi unitati au fost inaugurate in ultimele doua luni.
LaDoiPasi propune un model de business independent si sustenabil, care reflecta deopotriva asteptarile clientilor si aspiratiile antreprenoriale, numitorul comun fiind reprezentat de comunitatea locala.

Prin programul de afiliere LaDoiPasi, comerciantii au acces la consultanta pe toate zonele afacerii, de la branding, la sortiment de produse, acces la preturi competitive de achizitie, transfer de know-how, echipamente moderne si comunicare integrata de marketing. Toate aceste elemente contribuie la crearea unei experiente placute de cumparare pentru client, respectiv a unui business profitabil pe termen lung pentru antreprenorul roman.

LaDoiPasi reinterpreteaza comertul traditional, adresand intr-o maniera simpla principalele asteptari ale clientilor: rapiditate, proximitate, familiaritate si apartenenta la comunitate. Potrivit studiilor interne, clientul LaDoiPasi are intre 35-54 ani, este casatorit si dispune de venituri medii lunare pe gospodarie de peste 3.000 lei.

„Dorim sa venim in sprijinul antreprenorilor si al micilor comercianti cu un model de business viabil si adaptat dinamicii socio-economice. Prin sustinerea dezvoltarii magazinelor independente de proximitate, contribuim la consolidarea comertului traditional si a ecosistemului de antreprenoriat local. Clientul LaDoiPasi isi doreste cumparaturi rapide, placute, intr-un mediu familiar, parte din viata comunitatii”, a declarat Violeta Luca, Retail Director Metro Cash & Carry Romania.

Datele cele mai recente din industria bunurilor de larg consum arata ca, in continuare, comertul traditional ramane o piata relevanta, ce a atins in 2016 valoarea de 24 miliarde lei, in crestere cu 11% fata anul precedent. Evolutia a fost determinata atat de cresterea salariilor si a facilitatilor fiscale, dar si de modificarea preferintei consumatorilor in favoarea magazinelor de proximitate.

Pentru deveni partener Metro pentru franciza LaDoiPasi, antreprenorii trebuie sa indeplineasca mai multe conditii care vizeaza atat calitatea afacerii si potentialul de dezvoltare al acesteia, cat si angajamentul antreprenorului pe termen lung si pasiunea pentru comert.

LaDoiPasi este un lant de magazine de proximitate, infiintat in 2012 de catre Metro Cash & Carry Romania, Metro Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Metro are 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here