Metro își extinde portofoliul de produse din carne roșie

Metro are ca obiectiv asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, atât prin prisma nivelurilor de calitate, de la produse de bază, până la produse premium, cât mai ales prin oferirea unor alternative care să asigure clienților profesioniști produse porționate, calibrate, gata de gătit, cu ambalări profesionale, toate concepute pentru a optimiza profitul afacerilor pe care aceștia le dețin. 

Noutatea sezonului o reprezintă gama de marinate din porc și oaie, dezvoltată în cadrul Centrului de Producție Proprie din Ștefănești, care se alătură produselor deja disponibile la raft: carne de porc feliată și calibrată, carne tocată, mici și cârnați, carne de vită porționată și calibrată. 

„Angajamentul METRO de a sprijini prin toate mijloacele antreprenorii independenți este motivul pentru care am investit timp și un buget consistent în centrul de carne producție proprie de la Ștefănești, unde dezvoltăm permanent sortimente noi, adaptate fiecărui sezon și evoluției pieței, menite să aducă diferențiere și profitabilitate. Ne-am dorit o locație modernă, spațioasă, cu o capacitate mare de producție, care să garanteze un flux constant de marfă la cele mai înalte standarde către clienții noștri, pentru a le asigura competitivitatea în orice moment. Gama de preparate din carne producție proprie METRO include soluții complete, inspirate din activitatea, cerințele și feedback-ul clienților noștri și ne bucurăm că o putem îmbunătăți constant“, a declarat Adrian Ariciu, CEO METRO România.

Gama de marinate care poate fi găsită acum la raft include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau ușor picant, pastramă de oaie marinată în baiț, ceafă de porc marinată, ușor picantă, sau ceafă de porc feliată, marinată, Maitre d’Hotel.

Toate produsele dezvoltate în cadrul unității de producție proprie din cadrul platformei logistice pe care Metro o deține la Ștefănești sunt obținute cu ajutorul unor echipamente de ultimă generație, prin respectarea cu strictețe a tuturor măsurilor de siguranță, din materie primă premium, elemente care garantează calitatea superioară a fiecărui articol. Totodată, produsele provenite din linia de producție proprie vor fi împachetate și ambalate ATM (ambalare în atmosferă controlată) astfel încât proprietățile cărnii să rămână neschimbate.

În plus, toate produsele sunt concepute în funcție de specificul și nevoile antreprenorilor HoReCa și revânzători.

Carne de vită proaspătă, de calitate superioară, adaptată cerințelor din industria ospitalității 

O altă prioritate a companiei o reprezintă sortimentul de carne de vită, extins anul acesta cu o varietate de tăieturi și piese întregi, ambalări profesionale și origini variate, sortimentul de carne de vită fiind gândit în așa fel încât să acopere necesarul oricărui client care deține un restaurant sau o locație pentru evenimente.

Fie că este vorba de antricot, vrăbioară sau mușchi, de T-bone, Tomahawk, Picanha sau Bavetă, de origine SUA, Australia, Argentina, Brazilia, Uruguay, Irlanda, România sau alte țări din UE, produsele din carne de vită din oferta Metro sunt variate, începând de la cele frecvent întâlnite în meniurile de bază ale restaurantelor, până la carne premium, potrivită pentru meniuri à la carte.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.