Ludovic Barta, Director General al companiei CBA Nord-Vest, va fi speaker în cadrul conferinței Retail & HoReCa Distribution 2024, organizată de Modern Buyer la Brașov și este invitat să ne ofere perspectiva sa despre dezvoltare, sortiment, remodelări și viziune pentru viitor.
Cu o rețea de patru magazine proprii și 170 de magazine partenere francizate în Arcul Carpatic, CBA Nord-Vest se afirmă ca unul dintre liderii pieței de retail local. Magazinele francizate, având suprafețe de vânzare cuprinse între 150 și 1.000 mp sunt răspândite în 11 județe.
Punctele de lucru din Arad, Oradea, Cluj-Napoca și Satu Mare, ce includ depozite și unități de tip cash&carry, consolidează prezența rețelei în Nord-Vestul țării. Cu un total de 230 de angajați ai CBA Nord-Vest și aproximativ 600 în întregul grup, care cuprinde și magazinele Barta Ati și Edex, cifra de afaceri netă estimată pentru grup atinge aproximativ 100 de milioane de euro.
Înscrierile la cea de-a X-a ediție a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție sunt în plină desfășurare.
Modern Buyer așteaptă şi în acest an un număr de 200 de participanţi din diverse regiuni ale țării, din rândul companiilor specializate în distribuția către TT sau HoReCa, dar şi al furnizorilor de soluții pentru acest sector: software, ambalaje, training, logistică, transport ș.a.
Cu fiecare ediție, Retail & Horeca Distribution a devenit un punct de referință ferm în calendarul profesional al antreprenorilor și managerilor din industria de distribuție și supply chain management, iar ediția din acest an nu face excepție.
Analiza sectorială unică ce înglobează cifre cheie de la cei mai mari 100 de distribuitori în retail și HoReCa va aduce informații valoroase și o radiografie a dinamicii acestui sector.
Antreprenori de top vor prezenta modelele de afaceri și modul în care ele influențează eficiența și competitivitatea lanțului de aprovizionare. Live Polls & Survey despre prioritățile anului 2025, zona expo hall cu degustări și prezentări de produse, cina de afaceri din seara de 26 septembrie sunt alte câteva ingrediente ale unei ediții aniversare, care-și propune să consolideze colaborarea între producători, distribuitori și alți actori din lanțul de aprovizionare.
Componente eveniment
Ediția aniversară cu numărul X a acestui eveniment va avea loc în data de 26 septembrie 2026 la Hotel Qosmo din Brașov.
Conferință – Dezbateri în plen 09.30 – 16.00;
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa;
Cină de afaceri – cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.
Parteneri și expozanți
Informații despre înscrierile la cea de-a X-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la colegii noștri: Andrada Bercaru – andrada.bercaru@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0721.049.190 și 0729.880.041.