Lista celor mai mari 100 de retaileri din SUA reflectă revenirea la o normalitate post-pandemică

În Top 100 de retaileri din SUA alcătuit de Kantar, Aldi se situează pe locul14.

Federația Națională a Retailerilor (NRF) din SUA a dat publicității lista anuală a celor mai mari 100 de retaileri, un clasament anual al celor mai mari companii din industrie, în funcție de vânzările de pe piața internă.

„Lista din acest an a celor mai mari 100 de retaileri reflectă, în mare parte, o revenire la o normalitate post-pandemică,” a declarat Mark Matthews, Director executiv de cercetare la NRF. „Pe măsură ce cheltuielile consumatorilor continuă să se modereze, retailerii prioritizează comoditatea și valoarea pentru clienții lor.”

Conform Kantar, compania globală de date, informații de marketing și consultanță, Walmart și-a menținut poziția de top în clasament cu 635,02 miliarde de dolari în vânzări din retail, în SUA, în 2023.

Amazon.com s-a clasat pe locul al doilea cu vânzări de 359,93 miliarde de dolari, urmat de Costco Wholesale cu 234,20 miliarde de dolari, The Kroger Co. cu 149,61 miliarde de dolari și The Home Depot cu 150,73 miliarde de dolari.

Cu o cifră de vânzări anuală de 144,80 miliarde de dolari, Aldi s-a clasat pe locul 14 în clasament.

„Similar cu anul trecut, au existat schimbări moderate în topul celor mai mari 100 de retaileri, în special la nivelul primelor 20 de poziții,” a declarat David Marcotte, vicepreședinte senior al diviziei de informații și tehnologie globală a Kantar. „Aceste companii sunt substanțiale și au capitalul și creditul necesar pentru a-și menține poziția cu ușurință.”

În lista completă, au fost observate schimbări notabile la companii precum Harbor Freight Tools, care și-a continuat traiectoria de creștere coborând 18 locuri, de la numărul 80 pe listă până la locul 62. Cu o creștere a numărului de magazine de 8,5 procente – la un total de 1.410 magazine – ei se extind cel mai rapid dintre toți retailerii de pe listă.

De asemenea, merită menționată creșterea rețelei Dollar General de 5,5 procente, care a plasat acest retailer pe locul 17 în listă.

Cei mai mari 100 de retaileri sunt clasificați după vânzările anuale din ultimele 52/53 de săptămâni; în aproape toate cazurile, vânzările utilizate pentru a clasifica companiile sunt doar pentru activitatea de retail din Statele Unite.

Pentru a vedea lista completă și pentru a afla mai multe despre metodologie, vizitați site-ul web al NRF.

Articolul precedentGlovo: România acoperă 69% dintre comenzile de kebab din regiunea Europei de Sud-Est
Articolul următorVTEX: Modelul marketplace B2B a generat vânzări de 260 de miliarde dolari în 2023
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.