Lidl anunță noi măsuri de prevenție pentru angajați și clienți

Lidl a implementat noi măsuri de prevenție pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie de informare și responsabilizare a consumatorilor. Măsurile luate pentru a preveni răspândirea coronavirus Covid-19 în rândul angajaților și clienților sunt, după cum urmează:
o Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00);
o Evitarea zonelor agglomerate;
o Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane;
o Plata cu cardul bancar;
o Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum;
o Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde;
o Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate;
o Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate;
o Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează;
o Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere,
Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale, în newsletter și pe site-ul retailerului, cât și în incinta și în parcările magazinelor, pe afișe, respectiv billboarduri. În zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.

Indicatoare pe podea și panouri de protecție la casele de marcat
Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, Lidl a început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
• Ca o măsură în plus pentru a proteja angajații din magazine, săptămâna aceasta vor începe montarea unor panouri transparente de protecție, la casele de marcat.


Lidl a limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine
Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să se evite aglomerarea. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
• Cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru angajații din magazine a fsot suplimentată și au pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.
• Retailerul a sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.

Articolul precedentKaufland instalează geamuri de protecție la casele de marcat și marchează cu benzi, distanța de siguranță
Articolul următorCarrefour: Înscrierile în programul Creștem România Bio se închid pe 23 martie 2020
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com