Kaufland instalează geamuri de protecție la casele de marcat și marchează cu benzi, distanța de siguranță

Kaufland România a demarat măsuri de prevenție suplimentare pentru siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel, compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță.

Alte măsuri anunțate de retailer sunt, după cum urmează:
• Angajații de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane.

Kaufland, geamuri de protecție la casele de marcat


• Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți angajații cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
• De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc), precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
• Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.

Kaufland signalistica

Responsabilizarea clienților

Clienții primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistica amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic. Aceștia sunt îndemnați:

  • să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
  • să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;
  • să vină neînsoțiți la cumpărături;
  • să respecte regulile de prevenție și igienă;
  • să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
  • să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;
  • să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor.

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației. De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

Articolul precedent“Există stocuri suficiente de alimente. Marile magazine nu se închid”
Articolul următorLidl anunță noi măsuri de prevenție pentru angajați și clienți
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com