Lavazza lansează o gamă Ready To Drink

Lavazza, compania italiană de cafea de renume internațional, aduce în România cele mai recente produse ale sale din gama Ready To Drink.

Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite: Caffè Latte, bogat și delicat, unde notele fine de lapte sunt echilibrate de o ușoară atingere de cafea; Cappuccino, o armonie încântătoare de note de ciocolată și cafea cu o textură catifelată și cremoasă; Espresso&Milk, intens și îndrăzneț ce lasă un gust plăcut și echilibrat.

Disponibile în doze de 250ml, cu o identitate vizuală atrăgătoare și puternică, această nouă gamă de produse va deveni cel mai bun aliat rece în această vară pentru un moment de răsfăț!

Fiecare băutură este creată folosind cele mai bune ingrediente selectate pentru a asigura o calitate excelentă și a oferi un gust autentic. Fără stabilizatori și cu un profil bine echilibrat, aceste băuturi oferă un gust plăcut și persistent de cafea, cu note aromatice dulci, perfecte pentru orice ocazie: fie că ești pe drum sau cauți o modalitate simplă de a te bucura de băuturile tale preferate acasă, colecția Ready To Drink de la Lavazza își propune să îmbunătățească experiența consumatorilor și să răspundă nevoilor iubitorilor de cafea de pretutindeni.

Lavazza apreciează că o cafea este mai mult decât o simplă băutură: este, de fapt, o experiență. Noua colecție de produse Ready to Drink reflectă angajamentul brandului față de inovație, alături de pasiunea care împinge constant limitele preparării cafelei către explorarea unor noi combinații de arome.

Datorită expertizei companiei în arta preparării cafelei, Lavazza oferă consumatorilor români o nouă gamă de produse răcoritoare, reinventând rețetele clasice în versiuni ready-to-drink, perfecte pe tot parcursul anului.

Înfiinţată în 1895 la Torino, Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de euro și cu un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activă în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume.

Articolul precedentMinisterul Finanțelor propune modificarea Codului de procedură fiscală pentru îmbunătățirea capacității operative a ANAF în prevenirea și combaterea fenomenelor de neconformare
Articolul următorÎn lunile iunie și iulie, 5 producători români au exportat în Lidl Ungaria și Polonia afine și zmeură în valoare de aproape 1 milion de euro
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.