Lanțul de cafenele 5 to go anunță noul concept 5 to go Green

Lanțul de cafenele 5 to go anunță conceptul 5 to go Green, cu o ofertă exclusivă de produse bio, vegane și raw vegane. 5 to go Green va fi lansat în prima jumătate a anului 2021, când se preconizează și deschiderea unui magazin, dintr-o serie de cinci, preconizate pentru următorii trei ani.

Lanțul de cafenele 5 to go a încheiat 2020 cu 220 de unități deschise și numai zece închise, la nivel național. Obiectivele de extindere a businessului prevăd depășirea unui număr de 300 de unități în 2021. Accentul cade pe dezvoltarea masivă la nivel regional, pe consolidare în capitală, mai ales în cartiere, și prin parteneriate cu diverse businessuri.

“Cred că vom putea ajunge la un total de 1.000 de cafenele în România, în următorii 5 ani. Ne vom concentra și pe dezvoltarea diviziei de retail și îmi doresc să reușim extinderea în plan internațional a businessului. Am și o certitudine, aceea că îmi doresc să ‘alerg’ pe acest drum împreună cu echipa deja formată, cu partenerii actuali, și vreau ca pe parcurs să ni se alăture oameni profesioniști, pasionați, care pot ține pasul cu noi și care să aibă aceeași viziune, disciplină și empatie”, a subliniat Radu Savopol, cofondatorul 5 to go.

Produsele-vedetă ale 5 to go în 2020, în topul vânzărilor, au fost Mr. Big, frappe big, cafeaua IBRIK și salamul de biscuiți. Ținând cont de trendul consumului în cantitate mai mare pe un produs, pe final de an 2020, lanțul de cafenele a lansat paharul Retro, de 650 ml, un triplu shot de cafea, ediție specială pe tema horoscop, în colaborare cu Neti Sandu. Acest produs a contribuit la susținerea vânzărilor în ultimele două luni ale anului, cu peste 20.000 de pahare Retro vândute.

Inovația va rămâne în prim plan la 5 to go, în materie de produse, concepte și campanii în2021, când se va lansa cafeaua la filtru, un produs classic, care în alte țări este în topul preferințelor de multă vreme și care din acest an va ocupa un loc onorant și-n cafenelele brandului 100% românesc, susținut printr-o campanie cool: “Filter coffee, not people”.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 220 de unități și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Fondatorii 5 to go sunt Radu Savopol și Lucian Bădilă.