Faimoasă pentru designul modern al sticlei sale, Kreskova Vodka tocmai ce a intrat pe piața braziliană. În Brazilia, votca Kreskova se găsește în toate magazinele Pão de Açúcar și EXTRA. Pentru a marca acest moment, brandul a ales Carnavalul de la Rio pentru a-și anunța lansarea pe piața sud-americană, cu un bar exclusivist la Marquês de Sapucaí, primind celebrități și consumatori într-una dintre cabanele sambadromului – simbolul internațional al celui mai mare spectacol de pe glob.
Sub hashtagul oficial, #KreskovaNoCarnaval, Alexandrion Group își propune să ofere o experiență de promovare a mărcii cu sloganul „Designed to save the party.”
„O sticlă de Kreskova, pe masă, este un semnal că petrecerea urmează să înceapă!”, explică Gianluca Pires, country managerul Alexandrion Group în Brazilia.
Kreskova Vodka este un brand premium din România, produs de Alexandrion Group, și reprezintă o categorie importantă într-o țară în care cererea pentru cocktail-uri, mixologie și respectiv votcă devine din ce în ce mai ridicată. În plus, un alt detaliu de similaritate între consumatorul român și poporul brazilian este buna dispoziție, semn că petrecerea este pe cale să înceapă.
Brandul face parte din portofoliul Alexandrion Group, o companie care are peste 200 de ani de experiență în producția băuturilor alcoolice, create cu principii și standarde stricte de calitate, excelență și tradiție.