KiK țintește extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unități până la finalul anului 2018

0
184

KiK, unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, cu o rețea de peste 3.500 de magazine în Europa, inaugurează primul său magazin din România, la Oradea, în urma unei investiții de peste 150.000 de euro. Situat în cadrul galeriilor comerciale Prima Shops din Oradea, magazinul KiK se întinde pe o suprafață de aproximativ 550 mp. Cu ocazia deschiderii oficiale, toate produsele din magazin au prețuri reduse cu 10%.

Odată cu intrarea pe piața din România, KiK țintește extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unități până la finalul anului 2018. Compania vizează expansiunea în orașe cu populație de minimum 15.000 de locuitori, dar și în orașe mari, cum ar fi București. Următoarele deschideri anul acesta sunt planificate în Piatra Neamţ, Botoşani, Sighetu Marmaţiei și Brăila. Magazinele KiK includ o gamă variată de produse, de la haine de calitate germană pentru toate vârstele și mărimile, până la articole decorative pentru casă, accesorii, jucării și produse de papetărie. Obiectivul discounterului german este ca produsele KiK să ajungă în fiecare dulap de haine din Europa.

„Ne bucurăm să venim la Oradea cu primul magazin KiK din România și avem convingerea că brandul nostru va fi foarte bine primit de către români. KiK, liderul pe piața germană de profil, se poziționează în sectorul de discount, dar pune accent pe calitatea produselor sale la un preț accesibil. Prețurile noastre avantajoase au la bază, în primul rând, un mix al mai multor aspecte: planificarea pe termen lung a achizițiilor, o logistică inteligentă, o pondere ridicată de produse de bază disponibile pe tot parcursul anului. Astfel, la KiK, fiecare client poate achiziționa o ținută completă cu mai puțin de 150 de lei”, a declarat Raluca Hartmann, Director General, KiK România.

KiK este unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, ce deține o rețea vastă de magazine la nivel european. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporție de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole precum accesorii de interior, cadouri, jucării și produse de papetărie. KiK este furnizor de textile de bază, întrucât sortimentul preponderent constă în articole de bază, ușor de combinat în orice ținută, care constituie dotarea de bază a oricărui dulap cu haine.

În prezent, KiK operează peste 3.500 de magazine în Europa, dintre care 2.600 sunt în Germania. Brandul este prezent și în Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croația, Olanda, Slovenia, Slovacia, Italia și, din 2018, în România. Peste 25.000 de angajați contribuie la succesul KiK, care țintește extinderea rețelei la 5.000 de magazine la nivel european. Cu o creștere anuală de aproximativ 200 de magazine, KiK se numără printre companiile cu cea mai mare expansiune din Europa.