Kaufland și Lidl vor elimina plasticul negru din ambalajele produselor marcă proprie, până la finalul anului 2021

Kaufland și Lidl anunță eliminarea integrală a plasticului negru din ambalajele produselor marcă proprie, până la finalul anului 2021. În plus, ambele companii își propun să folosească plastic reciclat în proporție de 20% în toate ambalajele de plastic ale mărcilor proprii până în 2025, și să susțină astfel o economie circulară sustenabilă.

,,Suntem o companie pentru care sustenabilitatea este prioritară, considerăm că este de datoria noastră să oferim un exemplu de grijă pentru mediu și să milităm pentru un circuit de consum responsabil. Această măsură ne ajută atât în efortul general de a reduce consumul de plastic de unică folosință, cât și în promovarea întregului proces de reciclare, prin eliminarea totală a unei categorii de plastic”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

„Acesta este un alt pas major în strategia noastră de reducere a utilizării materialelor plastice. În plus, pe lângă evitarea și reducerea utilizării acestor materiale, eliminarea plasticului negru contribuie la posibilitățile de reciclare”, a spus Daniel Ștefănescu, Directorul Național de Achiziții și Marketing Lidl România.

Proiectul este parte din inițiativa REset Plastic, strategia dezvoltată la nivel internațional a grupului Schwarz privind plasticul.

Prin REset Plastic, Grupul Schwarz a dezvoltat o strategie integrată, ce cuprinde cinci zone de acțiune – de la reducerea cantității de plastic din ambalaje și regândirea designului acestora, la reciclare și eliminarea din mediul înconjurător a acestui material, până la inovare și educare în domeniu.