Kaufland se alătură inițiativei #Acum și va livra, timp de o lună, alimentele necesare pregătirii a 6000 de meniuri pentru personalul medical și vârstnici

Kaufland România oferă alimentele necesare pentru prepararea a 6.000 de meniuri, timp de o lună, în cadrul inițiativei #Acum, lansată de restaurantul Kané – New Romanian Cuisine, devenit temporar bucătărie comunitară.

Meniul va fi gândit de Chef Cătălin Bejenariu și echipa restaurantului Kané.

Livrările se realizează prin intermediul echipei Kané, către Institutul de Pneumoftiziologie Marius Nasta, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale Dr. Victor Babeș, Institutul Oncologic Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu și Spitalul Clinic de Urgență Floreasca.

De asemenea, voluntari de la Asociația Studenților în Construcții vor livra către persoanele vârstnice din București, rămase fără sprijin în această perioadă dificilă. Cu sprijinul Asociației Act for Tomorrow, Kaufland va asigura alimentele pentru pregătirea a 1.500 de meniuri pe săptămână, în următoarea lună.

Prin acest gest, Kaufland continuă campania #ajut și vine în ajutorul celor care nu se pot deplasa cu ușurință în această perioadă și depun eforturi extraordinare în lupta cu COVID-19, fiind cei mai afectați.

Proiectul #Acum reprezintă o platformă de solidaritate ce reunește într-un efort comun colegi din alte restaurante, ONG-uri și companii din mediul privat, cu scopul de a susține cadrele medicale din București și persoanele vulnerabile cu resurse hrănitoare în lupta crâncenă pe care o duc zi de zi în spitale, în contextul epidemiei de COVID-19. Sunt disponibile livrări speciale pentru familii, precum și un serviciu de corporate delivery.

#Acum este un proiect realizat cu sprijinul partenerilor Mastercard și Kaufland, Genesis Property (Novo Park și WestGate), BCR, Lateral, Secom, Autonom, Biodeck, Act for Tommorow.

Articolul precedentCushman & Wakefield Echinox: Peste 9.000 de magazine din marile centre comerciale pierd zilnic între 15 și 20 mil.euro
Articolul următorCum ne protejăm de partenerii rău platnici?
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro