Începând din luna august 2019, Kaufland România s-a parteneriat cu Glovo pentru serviciul de livrări rapide la domiciliu. Serviciul de livrare rapidă din magazinele Kaufland este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării.
Astfel, curierii Glovo asigură livrări în întreaga Capitală, fiind deserviți de cinci magazine Kaufland din București: Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Apărătorii Patriei, Tudor Vladimirescu și Basarab.
Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1.300 de articole din categoriile: Legume și fructe, carne, mezeluri și produse congelate; Lactate, brânzeturi și ouă; cafea, pâine și produse pentru mic-dejun; alimente de bază; dulciuri și snacksuri; băuturi; cosmetice, produse pentru igiena personală și produse pentru copii; produse non-alimentare și produse de curățenie; hrană pentru animale.
Glovo folosește o flotă de curieri cu mijloace de transport sustenabile, precum biciclete și scutere, din dorința de a contribui la decongestionarea traficului și pentru a oferi o opţiune de livrare ecologică. Astfel, limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în acest moment de curierii Glovo este de 9 kilograme per livrare.
,,Parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.
„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creșterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienților săi o soluție rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situațiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, și nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienților noștri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, declară Victor Răcariu, General Manager al Glovo România.
Serviciul Glovo este disponibil online pe glovoapp.com/ro, iar aplicația mobilă poate fi descărcată gratuit din AppStore sau GooglePlay. În prezent, Glovo face livrări în București, Constanța, Iași, Cluj, Brașov, Timișoara și Craiova.
Lansat în 2015 în Spania, Glovo este un start-up care livrează produse din hipermarket, din farmacie, mâncare de la restaurant, cadouri, flori și efectuează curierat pentru diverse colete de dimensiuni reduse. Serviciul s-a lansat în România în 2018 și este deja printre cele mai populare servicii de livrare prin sistemul de sharing economy. Glovo este disponibil la nivel internațional în 24 de țări precum Spania, Franța, Argentina, Maroc, Kenia, Costa Rica, Turcia, Peru, Egipt, Georgia, Ecuador, Republica Dominicană, Uruguay, Ucraina.