Kaufland România lansează Mâncarea bună este – noua platformă de comunicare prin care își propune să inspire românii să descopere și să experimenteze trăirile asociate cu o mâncare bună. Cu ocazia campaniei, Kaufland pune la dispoziție clienților pe platforma sa online rețete, informații de tipul „știați că” despre alimente, sfaturi și chiar jocuri pentru zilele când cei mici sunt la masă.
Noua campanie va avea ca endorseri trei dintre cei mai celebri Chefi, care vor comunica diferite teme culinare pornind de la propriile definiții ale mâncării bune. Astfel, Chef Frank Oehler – ce deține o stea Michelin – va prezenta preparate din diferite zone geografice, într-o călătorie spre influențe culinare etnice, ca parte a săptămânilor tematice ce vor fi inaugurate în Kaufland, cum ar fi cele pentru Franța sau Italia, Mexic sau Grecia.
Chef Samuel le Torriellec, pasionat de fine dining, va promova produsele marcă proprie Exquisit – sortimentul de delicatese disponibil exclusiv în Kaufland, iar Chef Foa va inspira clienții Kaufland cu rețete specifice pentru festivalurile de street food.
Campania va avea o expunere 360 de grade și va cuprinde spoturi TV, vizibilitate outdoor și în magazine, evenimente, radio și digital.