Kaufland România investește 7 milioane de euro în eficientizarea infrastructurii de colectare separată

În perioada următoare, Kaufland își propune să echipeze minimum 35 de magazine cu noi automate, prevăzute cu patru guri de colectare și o capacitate de stocare de 40.000 de ambalaje. Totodată, compania plănuiește să dubleze capacitatea de colectare și stocare a deșeurilor pentru cel puțin alte 35 de magazine.

Astfel, Kaufland anunță o investiție de 7 milioane de euro în extinderea și eficientizarea infrastructurii de colectare separată pusă la dispoziția clienților.

Din această sumă, peste 260.000 euro au fost deja alocați pentru achiziționarea celui mai mare echipament de colectare separată a deșeurilor din România, amplasat în magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, din București.

Noul echipament de colectare separată dispune de șase guri de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje din PET, aluminiu și sticlă – o capacitate de trei ori mai mare, comparativ cu echipamentele existente. Planurile companiei prevăd instalarea unui container similar și la magazinul Kaufland Apărătorii Patriei.

Încă din anul 2021, clienții pot recicla în oricare unitate Kaufland din țară, contribuția lor fiind recompensată prin discount-uri la cumpărături. Pentru fiecare cinci ambalaje din PET, sticlă sau doze de aluminiu depuse la automatele din parcarea sau incinta magazinului, aceștia primesc un cupon de 10% reducere pentru categoria de produse menționată în revista săptămânală.

Datorită acestui sistem, de la începutul anului 2023, prin automatele din parcările magazinelor Kaufland România, au fost colectate peste 10.000.000 de deșeuri, de către 1.250.000 de clienți.

Mai mult, pentru a încuraja și a susține comportamentul consumatorilor de a proteja mediul, anul trecut, Kaufland România a extins infrastructura de colectare în vederea reciclării a produselor de îngrijire personală și a locuinței (plasticul de tip PET, HDPE și LDPE) în toate magazinele din România și din Republica Moldova.

Astfel, la fiecare trei recipiente ale produselor de îngrijire personală și de locuință aduse la instalația sub formă de broscuță din magazine, clienții pot primi câte un cupon cu reduceri de 35% la produsele aflate în campania lunii respective.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 169 de magazine în România.

Articolul precedentStudiu ING Bank: Unul din doi români nu își permite să economisească din cauza inflației
Articolul următorDanone vrea să rămână lider în materie de inovație
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.