Kaufland România deschide două magazine, la Oradea și Caracal și ajunge astfel la o rețea de 167 de hipermarketuri la nivel național

În imagine: Kaufland Oradea

Noul Kaufland Oradea este situat pe Strada Seleușului nr. 22 și ocupă o suprafață totală de peste 6.000 m2, cu un spațiu de vânzare de circa 3.400 m2. Acesta cuprinde o galerie comercială extinsă, oferind accesul la o pizzerie, farmacie, magazin Tabac Xpress, un centru de copiat chei, magazin Digi, curățătorie chimică și frizerie.

Programul de lucru este de luni până sâmbătă de la 07:00 și până la 22:00, iar duminică de la 08:00 la 20:00.

Cu ocazia inaugurării, orădenii sunt invitați să ia parte la un show culinar și să se bucure de promoțiile săptămânale la alimente și articole nealimentare.

Noul magazin din Caracal, județul Olt, este situat pe Strada Dragoș Vodă, nr. 2D și are o suprafață totală de peste 5.600 m2, dintre care 2.900 m2 sunt destinați spațiului interior de vânzare. Magazinul este prevăzut și cu o galerie comercială, ce oferă accesul la o varietate de magazine și servicii – cofetărie, pizzerie, farmacie, magazin de articole cosmetice, magazin de bijuterii, marochinărie, punct de reparații și accesorii GSM, petshop.

Noul Kaufland Caracal va funcționa între orele 07:30 și 21:30 de luni până sâmbătă, respectiv 08:00 și 20:00 duminica.
Cele două magazine sunt prevăzute cu parcări generoase, cu aproape 300 de locuri disponibile la Caracal, respectiv 240 la Oradea, incluzând locuri de parcare pentru părinți și persoane cu dizabilități. Cei care aleg mijloacele de transport alternativ au la dispoziție stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

În data de 23 februarie, în ziua deschiderii, clienții din Caracal sunt așteptați cu promoții de până la 60% reducere la peste 200 de articole nealimentare, în zona delimitată din interiorul magazinului.

În imagine: Kaufland Caracal

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și un timp redus pentru plata cumpărăturilor, fiecare hipermarket este dotat cu 16, respectiv 13 case de marcat – atât standard, cât și express, de tip self check-out.

Ambele magazine oferă un sortiment extins de legume și fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu o varietate de meniuri și preparate calde.

Ca o continuare a angajamentului Kaufland față de mediu, noile hipermarketuri sunt prevăzute cu infrastructuri de reciclare, unde clienții sunt recompensați pentru ambalajele colectate:
• În interiorul celor 2 magazine, clienții vor găsi câte un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Acestea colectează trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
• La intrarea în magazine, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 167 de magazine în România.

Articolul precedentAuchan va implementa sistemul de case de marcat rapide 100% self check-out în toată rețeaua
Articolul următorCei trei „i” care vor modela propunerile de valoare ale retailerilor în viitor
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.