Kaufland lansează o nouă identitate de brand pentru marca proprie Vreau din România

Kaufland anunță rebrandingul gamei Vreau din România, cu o nouă identitate vizuală, printr-o campanie de comunicare 360. Gama de marcă proprie Vreau din România cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima realizată în întregime la nivel local, special pentru România.

„Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România”, declară Alina Golopența, Director de Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Lansată inițial în 2017, gama Vreau din România cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe).

Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse și se află în permanentă extindere.

Rețetele sunt autentice, tradiționale și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

O campanie integrată vine să susțină noua identitate a brandului, deschizând un dialog despre tradiții, origini și valori, sub umbrela „Ce vreau din România?”.

Campania, care va rula începând cu luna ianuarie, explorează această discuție prin spoturi TV, expunere în emisiuni cu specific culinar, spot radio, conținut video digital, pe platformele proprii de pe rețelele sociale, precum și prin componenta out-of-home și în magazinele Kaufland din toată țara. Conceptul rebrandingului s-a realizat în parteneriat cu agenția Pumpkin Studio.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 147 de magazine în România.