Kaufland inaugurează două magazine, la Bârlad și Comarnic

În imagine: Kaufland Comarnic

Kaufland România inaugurează joi, 16 februarie, două magazine, la Bârlad și Comarnic, ajungând astfel la o rețea națională de 165 de hipermarketuri. Prin această investiție, compania generează un total de 165 de noi locuri de muncă. Kaufland Bârlad este situat pe Str. Republicii nr. 320 și ocupă o suprafață totală de peste 5.500 m2, dintre care peste 3.100 m2 sunt destinați spațiului de vânzare. Hipermarketul beneficiază și de o suprafață generoasă, de 1.250 mp, dedicată spațiilor verzi. În ziua deschiderii, clienții vor avea parte de reduceri la o serie de articole alimentare și nealimentare. Magazinul va fi deschis între 07:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminica, între 08:00 și 20:00.

Kaufland Bârlad este situat pe Str. Republicii nr. 320 și are o suprafață de 3.100 m2 destinată spațiului de vânzare.

Parcarea are o capacitate de peste 240 de locuri, dintre care 10 pentru persoanele cu dizabilități și 6 pentru părinți cu copii. Pentru persoanele care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu 15 case de marcat, dintre care 9 standard și 6 case expres, de tip self check-out.

Galeria comercială oferă clienților accesul la numeroase magazine și servicii, printre care o farmacie, o cofetărie, fast-food, magazin cu bijuterii și accesorii.

Noul magazin din Comarnic se află pe Strada Republicii nr. 4 și are o suprafață totală de aproximativ 6.600 m2, peste 3.200 m2 fiind alocați spațiului interior de vânzare.

Clienții au la dispoziție peste 240 de locuri de parcare, dintre care 12 pentru persoanele cu dizabilități și 8 pentru părinți cu copii, stație de încărcare a mașinilor electrice, unde pot fi alimentate simultan 3 vehicule, precum și rastele pentru biciclete.
Orarul de funcționare este cuprins între 07:00 – 22:00, de luni până sâmbătă, respectiv, 07:30 – 21:00, duminica.

Pentru plata rapidă a cumpărăturilor, Kaufland pune la dispoziția clienților din Comarnic un număr de 14 case de marcat, dintre care 6 express, de tip self check-out.

Magazinul este prevăzut şi cu o galerie comercială, unde consumatorii vor găsi o cofetărie, o farmacie, o farmacie veterinară şi un magazin cu accesorii GSM.

Noul magazin din Comarnic se află pe Strada Republicii nr. 4 și are o suprafață de vânzare de 3.200 m2.

Kaufland Bârlad şi Kaufland Comarnic au un sortiment extins de legume și fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistată, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare şi drogherie, precum și puncte Grill, situate în exterior, unde sunt servite alimente gata preparate.

Ambele magazine sunt prevăzute cu sisteme de reciclare, în linie cu angajamentul companiei față de mediu. Astfel, locuitorii din Bârlad și Comarnic care doresc să recicleze o pot face la hipermarketurile Kaufland, după cum urmează:
• În parcarea magazinului, unde se află un automat de tip self-service, unde pot fi reciclate ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Aici pot fi colectate trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
• La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 165 de magazine în România.

Articolul precedentPenny implementează un program de cashback în toate magazinele din țară
Articolul următorȘtefan Mandache a vândut lanțul de restaurante Spartan pentru 20,3 mil euro principalilor săi francizați
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.