În 2018, Kaufland continuă să se concentreze pe dezvoltarea de noi mărci proprii și în segmentul non-food. De această dată, liderul pieței de retail din România își dorește să devină un jucător relevant într-una dintre cele mai dinamice categorii de produse, cel al hainelor pentru copii și bebeluși, segment atacat deja de mai multe lanțuri de retail prezente pe piața internă. Pe data de 23 iulie a.c. Kaufland a lansat pe rafturile magazinelor sale marca proprie Kuniboo, eveniment marcat printr-o promoție derulată pe durata a 24 de ore.
Kuniboo oferă o selecție de articole de bază pentru uzul cotidian cum ar fi body-uri, tricouri sau pantaloni de corp dedicate vârstei 0-6 ani. Sortimentul este focusat pe lenjeria intimă și ciorapi și va fi completat prin promoții tematice săptămânale ce asigură și alte variante de produse și design.
„Cine alege Kuniboo alege și calitatea pentru că în cazul tuturor produselor noastre impunem cerințele cele mai exigente în domeniul calității, dar și practicabilității produselor. Acestea se verifică periodic de propriii noștri manageri de calitate și de institute independente. În plus, toate fibrele naturale prelucrate sunt din bumbac certificat GOTS (Global Organic Textile Standard). Fibrele naturale sunt certificate GOTS în proporție de 100%, articolele sunt moderne și practice și au un raport corect preț-calitate”, anunță retailerul pe site-ul său.
Clienții Kaufland se pot convinge de calitatea produselor Kuniboo și înainte de achiziție datorită ambalajelor deschise și a orificiilor special create pentru atingerea produselor.
Țara de fabricație a articolelor Kuniboo este indicată pe eticheta produselor. Tot în luna iulie a.c. brandul a fost lansat și de Kaufland Polonia.
„În 2018, ne focusăm pe dezvoltarea de noi mărci proprii în segmentul non-food, fiind unul dintre proiectele majore la care lucrăm. Cel târziu în 2019 vom avea articole marcă proprie în toate categoriile care fac parte din departamentul non-food”, a declarat Maria Movileanu managerul diviziilor mărci proprii și nonfood ale Kaufland România, într-un interviu acordat Modern Buyer.