Kaufland deschide primul său magazin din rural, în comuna Crevedia

Kaufland România deschide mâine, 30 mai 2019, un magazin în comuna Crevedia și ajunge astfel la o rețea de 125 de magazine la nivel național. Prin această deschidere, Kaufland marchează extinderea și în mediul rural. Noul magazin are o suprafață totală de 3.300 de metri pătrați, din care cea de vânzare de 2.900 de metri pătrați și se află pe Șos. București – Târgoviște, nr. 232, A1. Programul de lucru este de la 7:30 până la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00-20:00.

Hipermarket Kaufland Crevedia

Spațiul dispune de parcare cu o capacitate de până la 250 de locuri pentru mașini, la care se adaugă 10 rastele pentru biciclete. Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, creează 70 de noi locuri de muncă și sprijină astfel dezvoltarea comunității locale.

Ca noutate, hipermarketul din Crevedia oferă clienților un raion special cu pește proaspăt, iar în galeria comercială magazinul include o farmacie și pentru iubitorii de deserturi, o cofetărie cu gelaterie.

Printre celelalte raioane disponibile se numără cele de legume-fructe, raion de produse To Go, vitrină cu produse proaspete și servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, drogherie și produse nealimentare.

La Biroul de Informații din cadrul magazinului, clienții pot găsi și un Tabac Shop, un concept premium nou la nivel de Kaufland. Spațiul este integrat în Biroul de Informații, are 15 mp și oferă un sortiment de peste 200 articole din tutun – precum țigări standard, trabucuri și țigări de foi, țigări electronice și diferite accesorii.

Mai mult decât atât, clienții vor avea la dispoziție și buticul de frumusețe K – Beauty, care oferă accesul la o gamă largă de produse cosmetice de machiaj și parfumerie. Avantajul acestui beauty shop este că aici clienții pot apela la consultanți specializați pentru sfaturi personalizate în funcție de nevoile lor.

Noul magazin din Crevedia pregătește și oferte speciale cu ocazia deschiderii, cum ar fi cele pentru produse de grădină sau timp liber.

În exteriorul magazinului, Kaufland pune la dispoziția clienților amatori de o masă rapidă și un punct Grill.

Magazinul beneficiază de cel mai nou concept de design Kaufland, având fațadă vitrată, cu pereți de sticlă, ce asigură o experiență de cumpărături specială. Spațiul este amenajat după un traseu de cumpărături simplificat și rapid.

Noul magazin din Crevedia deține o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex, modern, care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu.

Iarna, magazinul este încălzit, iar vara, instalația inversează procesul, pentru a crea în hipermarket temperaturi ambientale, plăcute, în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 125 de magazine în România.

Articolul precedentVia Viticola propune Vintruvian, o colecțíe de vinuri exclusiviste
Articolul următorACDBR: Propuneri legislative pentru recâștigarea independenței economice a micilor producători și comercianți
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.