Kaufland deschide primele două magazine în Republica Moldova

Astăzi, 26 septembrie, Kaufland a inaugurat oficial primele sale două magazine în Republica Moldova. Astfel, locuitorii orașului Chișinău își vor putea face cumpărăturile la magazinele Kaufland, situate în sectorul Botanica, pe strada Decebal 99/2 și în sectorul Ciocana, pe strada Mircea cel Bătrân 25/1.

Prin deschiderea acestor două magazine și a sediului central, Kaufland, angajator de top la nivel european, a creat deja peste 750 locuri noi de muncă în Republica Moldova și susține dezvoltarea comunității locale.

Kaufland Moldova acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc.

Kaufland asigură zilnic livrări de produse proaspete la Chișinău

Pe rafturile magazinelor Kaufland, sunt prezente peste 3.200 de articole autohtone, sortiment care în procesul de dezvoltare a companiei în Republica Moldova, va fi completat continuu. Din acestea, au 100% sortiment autohton la următoarele categorii: prăjituri și panificație proaspătă, carne de porc, pui refrigerat, pește proaspăt, mâncare gătită etc.

Ținând cont de obiceiurile de consum la nivel local, Kaufland va oferi clienților posibilitatea de a opta pentru produse gata preparate de la vitrina cu servire asistată.

Magazinele sunt construite în linie cu cele mai moderne standarde de design și beneficiază de o amenajare aparte, astfel încât clientul să aibă parte de o experiență plăcută la cumpărături. Printre raioanele disponibile se numără cele de legume-fructe, vitrină cu servire asistată, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Magazinele sunt prevăzute cu galerii comerciale unde clienții pot găsi farmacie, un tabac shop, schimb valutar, produse de patiserie și cofetărie.

În exteriorul magazinelor, Kaufland pune la dispoziția clienților un punct Grill, cu preparate gustoase, pregătite pe loc, pentru cei care vor să ia masa rapid. Veți putea savura din bucatele calde în intervalul 9:00-21:30.

În premieră pentru Republica Moldova, magazinele vor fi dotate cu aparate de reciclare pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). Aparatele sunt tip self-service și recompensează clienții care reciclează ambalajele cu un voucher de reducere ce poate fi folosit pentru anumite produse din cadrul promoțiilor din ambele magazine.

De asemenea, fiecare magazin are în dotare stații de încărcare pentru automobilele electrice și rastele pentru biciclete.

Programul de lucru în cadrul magazinelor este de la 7:00- 23:00, de luni până duminică.

Magazinele Kaufland Chișinău în cifre:

Kaufland Decebal Kaufland Mircea cel Bătrân

  • suprafața de vânzare peste 4.600 de metri pătrați
  • 288 de locuri de parcare:
    -10 locuri de parcare pentru persoane cu dizabilități
  • 7 locuri de parcare pentru familii.

*2 căi de acces: una din bulevardul Decebal și una din strada Zelinski.

*Cea mai lungă vitrină asistată la nivel de Kaufland Internațional
*suprafața de vânzare peste 3000 de metri pătrați

*387 de locuri de parcare:

  • 133 de locuri de parcare publică
  • 11 locuri de parcare pentru persoane cu dizabilități
  • 7 locuri de parcare pentru familii

*2 căi de acces: de pe Mircea cel Bătrân

Magazinele vor fi încălzite printr-un sistem inteligent eco, de recuperare a căldurii de la vitrinele și camerele de frig ale magazinului, economisind astfel resursele naturale și protejând mediul.

„Aceste două magazine sunt doar un început pentru planurile mari de dezvoltare a companiei în Republica Moldova”, menționează Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

În jurul noilor magazine deschise în Republica Moldova, Kaufland va continua să dezvolte și să promoveze inițiative și proiecte de responsabilitate social-corporativă. Compania va investi în programe educaționale, proiecte culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos, precum și de protecție a mediului înconjurător, contribuind astfel la dezvoltarea comunității în care își desfășoară activitatea.

Articolul precedentProdusele de patiserie Grande Dolceria se regăsesc în retailul din România și Europa, atât ca branduri naționale, cât și ca PL
Articolul următorSpecialitățile de ciocolată Ferrero s-au întors la raft
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro