Kaufland a demarat oficial campania “ABC-ul pentru o viață deplină”

0
108

Kaufland România a demarat oficial campania inspirațională „ABC-ul pentru o viață deplină”, prin care promovează și propune românilor un stil de viață responsabil, conștient și mai atent, fie că este vorba de propria persoană, familie, cei din jur sau față de mediul înconjurător.

Campania oferă exemple de inspirație, sfaturi, provocări și idei de a adopta chiar de astăzi obiceiuri bune, pentru a trăi deplin, reunite pe platforma www.kaufland.ro și în materialele de comunicare.

Campania transformă produsele din magazin în surse de inspirație pentru a îmbrățișa o viață deplină. Pentru fiecare literă a alfabetului, Kaufland a asociat produselor câte un principiu al noului stil de viață.

,,A-ul îți amintește să bei mai multă apă și să alergi, pentru un tonus mai bun. În același timp, de exemplu, o roșie poate reprezenta și momentul special când mama și fiica se joacă gătind în bucătărie. Sau este gustul bruschettei de la picnicul în familie ad-hoc din parc, ori prilejul de a învăța să respectăm natura. declară Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România.

Kaufland a lansat mai multe programe în magazine care să îi sprijine pe români, de exemplu, să adopte un comportament eco, așa cum e rețeaua de automate de reciclare a ambalajelor din magazine sau rețeaua de grădini urbane „Grădinescu.”

Inițiativa este o continuare a demersului lansat acum doi ani, prin campania „Trăiește Fresh”, respectiv ,,Noul Tu trăiește fresh”, când Kaufland și-a propus să motiveze cât mai mulți oamenii să îmbrătișeze o nouă perspectivă asupra vieții, ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o filosofie de viață, în care cu toții putem încerca mereu tot ce este nou, fresh.

La evenimentul de lansare a campaniei, Andrei Roșu, Bromania, Andra Gogan și Șerban Copoț au împărtășit propriile povești inspiraționale despre cum au reușit să își transforme stilul de viață într-unul mai responsabil și conștient.