Julia Leferman, director general al Asociației Berarii României, este speaker la Retail& HoReCa Distribution 2021

În ziua de 16 septembrie 2021, la Retail&HoReCa Distribution, Julia Leferman, director general al Asociației Berarii României, va vorbi despre sistemul garanție returnare pentru ambalajele de băuturi și impactul pe care acesta îl va avea asupra micilor comercianți.

Julia Leferman este reprezentant al regiunii Central East Europe în Comitetul Executiv al Brewers of Europe și membră în Consiliul Director al Confederației Patronale Concordia.

Înainte de a se alătura sectorului berii, Julia a activat ca director pentru afaceri publice în cadrul Grayling Romania, consilier pe politici economice pentru Președintele Camerei Deputaților, director al departamentului de Reprezentare si PR din cadrul Camerei de Comerț și Industrie a României, consilier pe teme de legislație europeană în Cancelaria Primului-Ministru.

Este licențiată în științe politice la Universitatea din București, are un master în dreptul european și internațional al afacerilor la Universitatea Paris I Pantheon Sorbonne și a absolvit programul Circular Economy and Sustainability Strategies din cadrul Cambridge University Judge Business School.

Despre Retail & Horeca Distribution

Antreprenorii și managerii din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa, precum și reprezentanții producătorilor de bunuri și servicii pentru această industrie se vor întâlni la Retail & HoReCa Distribution Conference 2021, ediția a VI-a, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, pe 16 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.


Structura evenimentului Retail & Horeca Distribution

Conferință
Retail & Horeca Distribution Conference va fi un excelent prilej pentru a vă prezenta o radiografie a sectorului de distribuție FMCG românesc în 2021, prin lansarea Ghidului Distribuitorilor*, ediția a VI-a. Așadar, în prima parte a evenimentului vă vom prezenta cifrele-cheie din evoluţia sectorului de distribuţie în Retail şi HoReCa, împreună cu principalele concluzii şi date oferite de partenerul nostru, KeysFin, unul dintre principalii jucători din piața locală de business information.
În panelul din Partea a II-a: “Parteneriatul dintre producători şi distribuitori“, am invitat reprezentanții companiilor FMCG să își prezinte modelul de colaborare producător-distribuitor-comerciant sau operator HoReCa, pentru optimizarea acestei relaţii.
În partea a III-a: “Planificarea businessului pe termen scurt și mediu”, în panelul dedicat distribuitorilor cu afaceri proprii, vom pune accentul pe factorii de care țin cont în planificarea afacerii lor, antreprenorii de succes din sector. Vom discuta despre creșterea eficienței afacerii de distribuție și vom identifica acele soluții câștigătoare pentru succesul businessului.

Expo Hall
Expo Hall este spațiul expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional și operatorilor HoReCa. Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii de prezenți la eveniment.

Cină de afaceri
Cina de afaceri din seara zilei de 16 septembrie 2021, pe care Modern Buyer o va oferi invitaților va crea cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare.

Detalii despre înscrierile la cea de-a VI-a ediție a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție puteți obține de la colegii noștri: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro), prin telefon la 0767118833 și 0729880041.


Partenerii evenimentului


Lansarea ghidului Distribuitori în Retail şi Horeca, ediția a VI-a
„Distribuitori în Retail şi Horeca” – ghidul ajuns la ediția a VI-a în 2021 – va fi lansat la eveniment, în parteneriat cu compania KeysFin. Acest produs își propune să ofere o imagine cât mai amplă a dinamicii sectorului de distribuție din România. Vom prezenta indicatorii financiari ai companiilor din distribuția FMCG din România, precum: cifră de afaceri, profit net, productivitate, rentabilitatea capitalului, rata rentabilității activelor, dar și alţi indicatori-cheie, precum: evoluţia portofoliului de produse, aria şi canalele de vânzare acoperite, numărul de clienţi, suprafaţa de depozitare ş.a.

„Distribuitori în Retail şi Horeca” va cuprinde un top al celor mai mari companii de distribuție din ţară, precum şi câte un Top 10 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte. Ediţia 2021 a ghidului „Distribuitori în Retail și Horeca” cuprinde peste 130 de companii de distribuție din întreaga ţară, cu un profil actualizat.

Notă: Companiile care au achiziţionat bilet de participare la evenimentul Retail & Horeca Distribution vor beneficia de un discount de 50% la achiziţia acestui ghid. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92