Iulian Dascălu lansează un nou concept de retail – Family market

La 20 de ani de la primul mall inaugurat în Iași, Iulian Dascălu își continuă misiunea de a consolida comunități prin lansarea unui nou concept de retail – Family Market.

Primul proiect de acest tip este Family Market din comuna Miroslava, care va avea o suprafață închiriabilă de retail de aproximativ 6.200 mp.

Primul Family Market este în etapa de avizare și autorizare, iar lucrările vor demara în acest an. Este o investiție de peste 6 milioane de euro, în comuna Miroslava, parte din zona Metropolitană a orașului Iași.

Pe lângă un supermarket, proiectul include și coffee shopuri, farmacii, florării, saloane de înfrumusețare, spălătorii, brutării, puncte de prezentare a micilor producători etc. Acestea sunt completate cu facilități de recreere și parc, devenind un pol de interacțiune socială.

În cadrul Family Market Miroslava, peste 4.200 mp sunt alocați pentru amenajarea unui parc, singurul din comună, cu arbori maturi, gazon și plante decorative, dar și alei pietonale, fântână arteziană și un monument dedicat eroilor.

Zonele verzi sunt concepute de aceeași echipă internațională de peisagiști care a lucrat la grădinile integrate în proiectele mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara.

Proiectul va include și o sală de evenimente, dar și concepte de recreere pentru toate vârstele. În plus, investiția presupune și crearea a 137 de locuri de parcare, dar și lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă.

Așa cum îi spune și numele, Family Market înseamnă un loc în care ai acces la toate serviciile necesare, aproape de casă, punând accent pe eficiență, sustenabilitate și valorificarea timpului.

„Family Market este o premieră în portofoliul companiei, care a dezvoltat proiecte de anvergură, cu un rol determinant în revitalizarea urbană și dezvoltarea orașelor. Dorim să marcăm cei 20 de ani de la inaugurarea primului mall, apropiindu-ne și mai mult de comunități și oferindu-le investiții care să răspundă preocupărilor și așteptărilor lor. Conceptul a apărut ca un răspuns la solicitările venite din partea locuitorilor și, tocmai din acest motiv, mixul de servicii va fi definit de ei”, a declarat Iulian Dascălu, președintele companiei Iulius.