Investitie de 40 de milioane de euro in Shopping City Ramnicu Valcea

0
110

Shopping City Ramnicu Valcea, primul centru comercial full concept din regiune, isi deschide portile pe 7 decembrie. Investitia in centrul comercial este de 40 de milioane de euro. Centrul comercial va gazdui in cei 27.900 de metri patrati branduri si servicii pentru toate categoriile de varsta si interese: moda si accesorii, beauty, articole sportive, tehnologie, home&deco, jucarii si produse pentru copii.

Vizitatorii vor avea parte si de un food court extins, cu experiente culinare pentru toate gusturile, precum si spatii de divertisment: loc de joaca, cazino si o terasa exterioara, cu vedere unica spre raul Olt, pentru petrecerea timpului liber si evenimente.
Tot acolo isi va deschide portile si hipermarketul Carrefour, cu o suprafata de vanzare de 7.500 de metri patrati si 300 de angajati.

Printre magazinele care isi vor astepta clientii de luna viitoare se numara New Yorker, Deichmann, LC Waikiki, Hervis, Altex, DM, Marionnaud, Jysk, Noriel, Top Shop, Various Brands, Bigotti, Gloria, Atmosphere, Marelbo, Paolo Boticelli, Benvenuti, English Home, Optiplaza, Anna Cori, Bijuteria Stil, Sport Vision, Orsay, Douglas, Gatta, Takko, Gerovital, Office Shoes, Optiblu, Meli Melo, Penti, Vitamix, Pro Beauty Shop, Splend’or, Rainbow Café, TUI, CCC, Pepco, Sensiblu, Yves Rocher, Fresh Clean, Credit Amanet, IQ Box, Inmedio, RCS & RDS, Silka, Animax, Arsis, Flormar, Cremeria Marco, Max Bet, Energy Kids, Zvon Café, Casa Olteneasca, Help Net, Contakt, KFC, Salad Box, Donner Dab, Pizza Romana, Casa Romaneasca si Spartan.

De anul viitor, vizitatorii centrului comercial se vor putea bucura si de cel mai mare si mai modern cinematograf multiplex din regiune – Cinema City – dotat cu sase sali, ce vor oferi vizitatorilor oportunitatea de a viziona cele mai recente si populare productii cinematografice.

Shopping City Ramnicu Valcea este pozitionat pe malul raului Olt, pe Strada Ferdinand, nr. 38A si este construit pe un teren de aproximativ 12 hectare, oferind aproximativ 900 de locuri de parcare usor accesibile.

Centrul comercial este aliniat standardelor aplicate de NEPI Rockcastle tuturor proiectelor de retail dezvoltate pana acum. Suplimentar, centrul comercial a investit in facilitarea accesului vizitatorilor prin montarea de sensuri giratorii si prin constructia unui drum de legatura cu patru benzi.

 

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentDoar 4 din 10 romani iau masa cu familia lor, atat de des pe cat si-ar dori
Articolul următorAu inceput platile pentru ciclul II al programului de sprijin pentru tomate
Daniela Oancea

Redactor Sef al Modern Buyer din iulie 2017.
Absolventa a Universitatii din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Daniela are o experienta de peste 20 de ani in presa. A inceput sa lucreze ca reporter si apoi ca redactor de stiri externe la cele mai importante cotidiene nationale. Si-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax si apoi ca redactor-sef la diferite publicatii business to business, precum si ca expert media in trei proiecte europene PHARE/SAPARD.