Inovație marca 5 to go: cutia de 1L de frappe

5 to go a lansat un nou produs inovator pentru segmentul retail: cutia de 1L de frappe. Ca urmare a succesului înregistrat de produsele ready to drink lansate de 5 to go acum 2 ani, echipa de dezvoltare 5 to go vine cu o nouă propunere îndrăzneață pentru segmentul retail: primul produs la litru UHT din portofoliul 5 to go și, în același timp, primul din România în această categorie.

Noul produs This is frappe lansat de 5 to go este unul premium, cu calitate ridicată și gust excelent, după cum a reieșit din degustările făcute prelansare. Conținutul redus de zahăr îl face alegerea potrivită pentru consum constant.

Ambalajul de 1L și poziționarea de preț în segmentul accesibil îl fac ideal atât pentru consumul acasă, adresat publicului fidel 5 to go și celor care caută produse pe bază de cafea ce conțin lapte, ideale pentru consum sezonier, dar și pentru segmentul de clienți din zona de hoteluri, piscine sau baruri, ce caută soluții eficiente, fără investiții suplimentare și fără pierderi.

„Dezvoltarea portofoliului 5 to go adresat segmentului retail a fost un pas important pentru dezvoltarea și consolidarea brandului nostru. Divizia de retail 5 to go este în expansiune, iar la 2 ani de când a fost accesat acest segment, a ajuns să dețină deja o pondere de 15%. Cu fiecare produs lansat, am reușit să reconfirmăm încrederea consumatorilor noștri, care au ocazia să experimenteze gustul 5 to go și în afara cafenelelor noastre printr-o varietate mare de produse. Toate produsele dezvoltate sunt atente la trenduri și preferințe de consum și vin cu rețete optimizate, cu ingrediente naturale sau conținut redus de zahăr. Acest frappe în ambalaj de 1L are un potențial extrem de mare: adresează o categorie în creștere, într-un ambalaj unic pentru segment, cu preț competitiv. În plus, vine cu un ambalaj distinctiv și o propunere de comunicare curajoasă, pe care vă las să o descoperiți singuri, la raft”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Noutățile 5 to go nu se opresc aici. Gama de produse pentru acasă a fost completată de un nou produs ready to drink pe bază de cafea – Irish Cappuccino, la sticlă de 250 ml. De asemenea, au fost lansate siropurile mini pentru cafea, în sticle de 50 ml, disponibile în șase arome, dintre cele mai apreciate de consumatori – cocos, vanilie, amaretto, caramel, caramel sărat și Irish cream, plus două sortimente fără zahăr, vanilie și caramel.

Frappe-ul este disponibil pentru comandă în platforma Freshful, pentru moment.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.

Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.

Articolul precedentGlovo lansează noi opțiuni de publicitate pentru parteneri și își integrează serviciile într-o divizie nouă
Articolul următorColliers: Stocul modern de spații industriale și logistice din România a ajuns la 6,3 milioane de metri pătrați
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.