În România, diviziile Nespresso, Nestlé Professional și CPW au raportat creșteri de cel puțin o cifră în 2022

Nespresso, Nestlé Professional și Cereal Partners Worldwide (CPW) sunt trei divizii ale Nestlé România care au avut, fiecare, o evoluție pozitivă în 2022, cu o creștere de cel puțin o cifră.

“Într-o perioadă cu o dinamică aparte, pe o piață volatilă, am reușit să înregistrăm o creștere de 11,1%, iar diviziile noastre au dovedit reziliență și determinare de a aduce noutăți pe segmentele lor și de a continua drumul spre atingerea obiectivelor de sustenabilitate”, a spus Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.

“Prin toate proiectele pe care le derulăm ne reconfirmăm angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții și de a contribui la bunăstarea societății, în general”, a mai spus Country Managerul Nestlé România.

Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România

Nespresso își va continua consolidarea prezenței în Cluj și Timișoara, și va implementa servicii noi, în zona de e-commerce şi livrare

„Ȋn segmentul B2C, Nespresso oferă două sisteme de preparare a cafelei: Original și Vertuo. Espressoarele Vertuo sunt echipate cu o tehnologie complet nouă, prin care cafeaua este infuzată prin centrifugare”, a explicat Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso.

„Nespresso oferă o largă varietate de sortimente de cafea pentru acasă – cu 33 de sortimente ȋn gama permanentă pentru sistemul Original și 36 de sortimente ȋn gama permanentă pentru sistemul Vertuo, precum și numeroase ediții limitate și sezoniere.”

„Iubitorii cafelei pot opta și pentru abonamente Nespresso pentru Espressor și Cafea – prin care beneficiază de espressorul ales la prețul de 1 leu, urmȃnd a achita doar prețul cafelei, sub forma unui tarif fix lunar”, a explicat Doxan.

“Nespresso are propria infrastructură de colectare și de reciclare a capsulelor de cafea utilizate. Consumatorii pot aduce capsulele utilizate ȋn magazin sau le pot trimite prin curier, fără niciun cost, atunci cȃnd efectuează o nouă comandă de cafea”, a mai spus Doxan.

„În segmentul B2B, Nespresso are 16 sortimente distincte de cafea, precum și soluții personalizate de colaborare, respectiv abonamente de cafea pentru companii.”

“Ȋn 2023, vom continua să ne consolidăm prezența în Cluj și Timișoara și vom implementa servicii noi, în zona de e-commerce şi livrare. Analizăm, de asemenea, și oportunități de extindere ȋn noi orașe. Nu ȋn ultimul rȃnd, ne vom concentra acțiunile pentru promovarea sistemului Vertuo.”

“În prezent aproape trei sferturi dintre cafelele consumate în România sunt “mari”, peste 80 de ml. Sistemul Vertuo vine în întâmpinarea preferințelor iubitorilor de cafea din România cu una dintre cele mai variate game de cafele și dimensiuni ale ceștii, remarcȃndu-se printr-un strat generos de cremă densă”, a completat Ana-Maria Doxan.

Ana-Maria Doxan, Business Executive Officer Nespresso.

Nespresso operează ȋn mod direct ȋn Romȃnia, ca Divizie a Grupului Nestlé, din 2015. Aceasta gestionează două segmente de business: segmentul B2B – pentru care oferă soluții de cafea în companii cu sedii de birouri și companii din sectorul Premium HoReCa și segmentul B2C– cu soluții de cafea pentru acasă, comercializate prin propria rețea de magazine din București și din țară, precum și în online.

Ȋn prezent există opt magazine Nespresso: cinci ȋn București și câte unul ȋn Cluj, Timișoara și Brașov. Pentru distribuția espressoarelor, Nespresso colaborează cu partenerii de producție Krups și DeLonghi.

Nestlé Professional: În cinci ani, alternativele pe bază de plante pot ajunge la peste 20% din totalul preparatelor servite în HoReCa

“Divizia Nestlé Professional este centrată pe operatorii HORECA. Fiind un business B2B, lucrăm alături de distribuitori dedicați, atât în zona de soluții de cafea, cât și în cea de soluții culinare pentru satisfacerea nevoile consumatorilor finali” a spus Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional.

De exemplu, prin soluția Roastelier by Nescafé, pusă la dispoziția localurilor de tip cafenea, Nestlé Professional a simplificat arta prăjirii cafelei și a făcut-o accesibilă, odată cu tehnologia INTELLIRoast, un sistem patentat de prăjire și filtrare a cafelei.

„Cafeaua este prăjită direct în locație, fiind disponibile două sortimente permanente: Columbia și Brazilia, iar în ediții limitate: Etiopia sau Burundi, toate fiind tipuri de cafea de cea mai înaltă calitate, de origine unică.”

În zona de soluții culinare, divizia Nestlé Professional a lansat pe piața din România patru produse plant based din gama Garden Gourmet – Burger, Fillet Pieces, Vegan Nuggets și Vegan Schnitzel. Aceste produse sunt disponibile pentru sectorul HoReCa, dar pot fi achiziționate și de către consumatorul final în magazinele rețelei Metro Cash & Carry.

„Estimăm că produsele alternative pe bază de plante reprezintă, în medie, 3% din preparatele servite în industria HoReCa, cu un potențial de creștere foarte mare”, a spus Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional.

„Credem că în următorii cinci ani, produsele alternative pe bază de plante pot ajunge la peste 20% din totalul preparatelor servite în unitățile HoReCa.”

Ovidiu Tunaru, Business Executive Officer Nestlé Professional.

În domeniul consumului în afara casei, Nestlé Professional oferă soluții personalizate de băuturi calde și reci, pe bază de cafea și produse culinare unei game largi de clienți: restaurante, localuri de tip fast-food, cafenele, spitale, birouri.

Nestlé Professional are în ofertă branduri precum Nescafé, Nestlé Docello, Maggi, Roastelier by Nescafé și Garden Gourmet.

Nestlé Professional închiriază clienților săi aparate de cafea Table Top, aparate de cafea Vending, espressoare Barista, aparate Roastelier și comercializează cafea boabe și solubilă, sosuri pentru desert și produse Maggi.

În categoria de cereale și batoane pentru mic dejun, CPW are un trend crescător pe cotele de piață, în volum și valoare

Divizia de cereale a Nestle – Cereal Partners Worldwide CPW din România – aduce în piață o multitudine de sortimente: de ciocolată, cu miere sau căpșune, cu iaurt sau cu arahide, sub brandurile – Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Honey Cheerios, Cini Minis, Lion, Fitness, Nestlé Corn Flakes și Nestlé Cheerios Ovăz.

Nicolae Iacob, Business Executive Officer CPW.

“Cerealele pentru micul dejun pot contribui la asigurarea necesarului de vitamine și minerale de care are nevoie organismul uman în fiecare zi”, a spus Nicolae Iacob, Business Executive Officer CPW.

Pe lângă cerealele de mic dejun, divizia CPW are în portofoliu și batoanele de cereale, cu gust de scorțișoară, cu musli sau cu fructe.

În T1 2022, divizia a venit cu noutăți destinate persoanelor adulte, prin listarea Fitness Dark Choco – un amestec de fulgi de cereale integrale, crocanți și acoperiți cu ciocolată neagră fină.

În luna septembrie, a intrat și pe segmentul Musli & Granola, unde nu au fost prezenți până acum, cu trei sortimente de produse Granola: cu Ciocolată, Miere și Merișoare.

Divizia de cereale se concentrează în perioada imediat următoare pe produsele proaspăt lansate, care prezintă caracteristicile unor produse de succes: din cereale integrale, în trei sortimente și cu un conținut de aproximativ 50% ovăz și bogate în fibre. Acestea conțin minerale si vitamine, fiind și o sursă de calciu și fier.

„CPW, în categoria de cereale și batoane pentru mic dejun, are un trend crescător pe cotele de piață atât în volum, cât și în valoare.” a spus Nicolae Iacob, Business Executive Officer CPW.

„Suntem lideri de piață în categoria de cereale pentru micul dejun pe două segmente: kids & teens și adulți, ocupând un puternic loc doi în segmentul All family.”

„În categoria de batoane, suntem de departe lideri de piață, cu o sortimentație variată, având o impresionantă cotă de piață atât în volum cât și în valoare.”

„Venim în întâmpinarea consumatorilor cu produse îmbunătățite continuu, cât și cu produse noi, inovatoare. Facem constant îmbunătățiri de rețete, reducând considerabil, de-a lungul anilor, cantitatea de zaharuri și de sare, și crescând cantitatea de cereale integrale din întreg portofoliul nostru”, a mai spus Nicolae Iacob.

Articolul precedentFermierii români pot obține venituri suplimentare din agricultura regenerativă
Articolul următorCompetiție Carrefour: românii își pot vota online produsele preferate până pe 6 noiembrie 2022
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.