În 2021, românii au cumpărat produse din portofoliul Coca-Cola în valoare de 885 milioane de euro. Din fiecare euro cheltuit pentru acestea, 59 de cenți au rămas în economia locală, comparativ cu 56 cenți, în 2020, arată studiul de Impact Socio-Economic al Sistemului Coca-Cola în România.
În 2021, investițiile în dezvoltarea capacității de producție, a operațiunilor locale și achiziții de echipamente ale Sistemului Coca-Cola în România s-au ridicat la suma de 37,5 milioane de euro. Fabricile din Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii sunt huburi regionale de inovare și producție, care exportă în alte 14 țări.
În 2021, activitatea Sistemului Coca-Cola, compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a generat o valoare adăugată în economia locală de 519 MIL euro, cu peste 20% mai mare în comparație cu anul anterior, pe întreg lanțul de valoare.
Totodată, Sistemul Coca-Cola susține în mod direct și indirect 18.800 de locuri de muncă. Aceste date, precum și alți indicatori în creștere, sunt prezentate în cel mai recent Studiu de impact socio-economic, cel de-al șaptelea realizat de Sistemul Coca-Cola, care arată modul în care activitatea sa contribuie la economia locală și creează oportunități de dezvoltare.
Coca-Cola HBC România, parte din Grupul Coca-Cola HBC și liderul industriei locale de băuturi, este compania care îmbuteliază băuturile din portofoliul comun, în cele 3 fabrici, din Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, asigură distribuția, vânzarea și marketingul operațional pentru produsele Coca-Cola.
Studiul de impact socio-economic este realizat de economiști de prestigiu din cadrul companiei de consultanță Steward Redqueen (Olanda), pe baza datelor din 2021, după o metodologie aplicată și în alte zeci de țări, creată de câștigătorul premiului Nobel pentru economie, Vassily Leontief.