În 2020, Foodpanda estimează o creștere de 50% a vânzărilor de preparate vegane

Potrivit foodpanda.ro, cea mai mare platformă de food ordering din România, vânzările de preparate vegane au crescut de 6 ori în ultimul an și de 40 de ori față de anul 2017. Pentru anul viitor, compania estimează o creștere cu circa 50% a vânzărilor din segmentul preparatelor vegane.

Pe primul loc în topul preparatelor vegane comandate online de către clienții platformei se numără salata cu cinci ingrediente fără carne, urmată de burgerul vegan, curry cu linte și spanac, budinca de chia cu piersici și salata de vinete.

În medie, clienții foodpanda care au adoptat alimentația vegană optează pentru aproximativ 4 feluri de mâncare la fiecare comandă. Valoarea medie a unei astfel de comenzi este de peste 65 lei.

„Observăm o creștere spectaculoasă a comenzilor cu preparate vegane înregistrate pe platformă, mai ales în ultimii doi ani, fapt ce arată că mulți dintre clienții noștri încep să acorde o atenție mai mare stilului alimentar. De asemenea, numărul tot mai mare de restaurante cu specific exclusiv vegan, precum și diversitatea preparatelor care nu conțin ingrediente de origine animală, de la salate și burger vegan la deserturi vegane, au contribuit semnificativ la creșterea numărului de comenzi”, declară Andreea Petrișor, Managing Director Delivery Hero România.

Clujenii, pe primul loc în topul comenzilor de preparate vegane
Potrivit datelor companiei, în topul orașelor în care se înregistrează cele mai multe comenzi cu preparate vegane se află Cluj-Napoca, București, Iași, Brașov și Oradea. În prezent, pe platforma foodpanda sunt listate 34 de restaurante cu specific exclusiv vegan, dintre care 12 în Capitală.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 1500 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare și Brăila.

,