Imark Sistem – partener al evenimentului Retail&HoReCa Distribution 2021

Cu o experiență de peste 15 ani pe piața soluțiilor de automatizări și robotizări de procese, Imark Sistem propune soluții dedicate pentru creșterea competitivității în sectorul logistic: ambalare și co-packaging care asigură flexibilitate în retail (închidere cutii de carton, sleeve, multipack cu bandă adezivă etc.), ambalare terțiară (înfolierea semiautomată sau automată a paleților) și paletizare/depaletizare, care simplifică și eficientizează operațiunile end-of-line.

Trasabilitatea mărfii de-a lungul lanțului de distribuție este un atu important al companiilor care doresc să știe în orice moment ce marfă/stocuri există și unde anume.

Trasabilitatea completă presupune ca marfa să fie marcată/etichetată (cu sisteme automate de imprimare și aplicare etichete, prinț&apply pe multipack, cutii, paleți sau cu imprimante de etichete). Toate aceste informații vor putea fi citite cu diferite tehnologii de citire coduri de bare (scanere de coduri de bare, computere mobile etc.) și toate aceste informații vor fi colectate, agregate și raportate prin intermediul softurilor de management al depozitelor (WMS etc.).

Imark Sistem oferă integrarea tuturor aceste soluții de la furnizori consacrați pe plan internațional ca Markem Imaje, Toshiba, Datalogic, Zebra, Honeywell, Advantech etc. și pune la dispoziția clienților propriul know-how: departamentul specializat de dezvoltare software industrial al Imark Sistem are deja multe proiecte implementate în domenii și cu aplicații variate.

Soluțiile de cântărire oferite de Imark Sistem acoperă, de asemenea, o gamă diversificată: de la cântare speciale pentru paleți la transpaletă cu cântar sau kit-uri de cântărire, care se pot monta direct pe motostivuitoare.

Dacă aveți nevoie de automatizarea sortării, sortare automată cu sisteme vision și transport automatizat cu conveioare în interiorul depozitelor, departamentele de proiectare și automatizare ale Imark Sistem concep și implementează sisteme personalizate, adaptate nevoilor clienților.

Accesul în depozite poate fi facilitat de rampele de încărcare, care au ca scop conectarea nivelului depozitului cu nivelul solului. Imark oferă variante de rampe fixe sau mobile, în funcție de necesități.

Romeo Turleanu, fondator și CEO, Imark Sistem: “Cu siguranță, pentru a vă atinge obiectivele, aveți nevoie de un partener care vorbește limba industriei dvs. Noi nu vă oferim doar un echipament: vă oferim o soluție fiabilă și funcțională, gata să aducă creșteri de productivitate proceselor d-voastră. Lucrăm în parteneriat cu clienții noștri pentru o transformare benefică a proceselor lor. Am dezvoltat în timp un portofoliu cuprinzător de expertiză în aplicații industriale și am stabilit parteneriate cu clienți din industrii diferite, dintre care mulți s-au confruntat cu aceleași provocări pe care le aveți probabil și d-voastră astăzi.”

Dacă nu ați găsit în această scurtă prezentare răspunsul la întrebările care vă preocupă, Imark vă așteaptă la standul său de expozant din cadrul evenimentului Retail & HoReCa Distribution în data de 16 septembrie, la hotel Qosmo din Brașov.

Imark Sistem, www.imarke.ro, office@imarke.ro, tel: 021.255.71.74 este partener și susținător al evenimentului Retail&HoReCa Distribution.

Despre Retail & Horeca Distribution

Antreprenorii și managerii din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa, precum și reprezentanții producătorilor de bunuri și servicii pentru această industrie se vor întâlni la Retail & HoReCa Distribution Conference 2021, ediția a VI-a, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, pe 16 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.

Structura evenimentului Retail & Horeca Distribution

Conferință

Retail & Horeca Distribution Conference va fi un excelent prilej pentru a vă prezenta o radiografie a sectorului de distribuție FMCG românesc în 2021, prin lansarea Ghidului Distribuitorilor*, ediția a VI-a. Așadar, în prima parte a evenimentului vă vom prezenta cifrele-cheie din evoluţia sectorului de distribuţie în Retail şi HoReCa, împreună cu principalele concluzii şi date oferite de partenerul nostru, KeysFin, unul dintre principalii jucători din piața locală de business information.

În panelul din Partea a II-a: “Parteneriatul dintre producători şi distribuitori“, am invitat reprezentanții companiilor FMCG să își prezinte modelul de colaborare producător-distribuitor-comerciant sau operator HoReCa, pentru optimizarea acestei relaţii.
În partea a III-a: “Planificarea businessului pe termen scurt și mediu”, în panelul dedicat distribuitorilor cu afaceri proprii, vom pune accentul pe factorii de care țin cont în planificarea afacerii lor, antreprenorii de succes din sector. Vom discuta despre creșterea eficienței afacerii de distribuție și vom identifica acele soluții câștigătoare pentru succesul businessului.

Expo Hall

Expo Hall este spațiul expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional și operatorilor HoReCa. Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii de prezenți la eveniment.

Cină de afaceri

Cina de afaceri din seara zilei de 16 septembrie 2021, pe care Modern Buyer o va oferi invitaților va crea cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare.

Detalii despre înscrierile la cea de-a VI-a ediție a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție puteți obține de la colegii noștri: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro), prin telefon la 0767118833 și 0729880041.

Partenerii evenimentului

Lansarea ghidului Distribuitori în Retail şi Horeca, ediția a VI-a

„Distribuitori în Retail şi Horeca” – ghidul ajuns la ediția a VI-a în 2021 – va fi lansat la evenimentul din 16 septembrie 2021 de la Brașov, în parteneriat cu compania KeysFin. Acest produs își propune să ofere o imagine cât mai amplă a dinamicii sectorului de distribuție din România. Vom prezenta indicatorii financiari ai companiilor din distribuția FMCG din România, precum: cifră de afaceri, profit net, productivitate, rentabilitatea capitalului, rata rentabilității activelor, dar și alţi indicatori-cheie, precum: evoluţia portofoliului de produse, aria şi canalele de vânzare acoperite, numărul de clienţi, suprafaţa de depozitare ş.a.

Ghidul „Distribuitori în Retail şi Horeca” va cuprinde un top al celor mai mari companii de distribuție din ţară, precum şi câte un Top 10 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte. Ediţia 2021 a ghidului „Distribuitori în Retail și Horeca” cuprinde peste 130 de companii de distribuție din întreaga ţară, cu un profil actualizat.

Notă: Companiile care au achiziţionat bilet de participare la evenimentul Retail & Horeca Distribution vor beneficia de un discount de 50% la achiziţia acestui ghid. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here