Ikea Foundation lanseaza campania anuala „Ne jucam pentru dreptul la joaca”

0
59

Pentru a sarbatori joaca, Ikea Foundation lanseaza campania anuala „Ne jucam pentru dreptul la joaca” si studiul global despre joaca „Ikea Play Report 2017”. In plus, pe 11 si 18 noiembrie 2017, magazinul Ikea din Baneasa introduce experiente de joaca noi si activitati interactive si invita copiii si adultii sa se bucure de joaca.

Campania „Ne jucam pentru dreptul la joaca” se desfasoara pentru al doilea an consecutiv si sprijina dreptul copiilor de a se juca. Cu ajutorul unui fond de 45 milioane de Euro la nivel global, Ikea Foundation sprijina sase organizatii partenere: Handicap International, Salvati Copiii, Special Olympics, Room to Read, UNICEF si War Child, si isi doreste sa ii ajute pe cei mai vulnerabili dintre copii sa se joace in siguranta si sa se poata dezvolta la capacitatea lor maxima. La nivel local, Ikea Romania va sprijini Asociatia MagiCAMP prin vanzarea jucariilor de plus din colectia SAGOSKATT 2017.

Pentru a sarbatori importanta jocului in viata de zi cu zi, magazinul Ikea din Baneasa va fi scena pe care vor debuta personajele de poveste preferate ale copiilor. Pe 11 si 18 noiembrie, în zona de canapele din showroom, actori costumati vor citi povesti din cartile pentru copii, vor anima vizitatorii si le vor propune sa îsi formeze experiente de viata noi prin joaca.

Ikea Play Report 2017 este un studiu calitativ realizat pe un esantion de 300 persoane din China, Germania si SUA, si a folosit o metodologie mixta de vizite de joaca: un chestionar desfasurat timp de 7 luni intr-o comunitate online si workshop-uri de co-creare intre designeri de produs Ikea si consumatori, pentru a descoperi detalii despre atitudinile, credintele si comportamentele legate de joaca ale respondentilor.

Studiul, care a inclus un grup divers de oameni cu varste cuprinse intre 2 si 90 de ani, a identificat cinci motivatori universali pentru care ne jucam – pentru a relationa, pentru a exprima, pentru a explora, pentru a indrepta si pentru a evada – si beneficiile mentale si emotionale inerente. Mai mult, din studiu au reiesit o serie de inhibitori principali care impiedica joaca, cum ar fi ca, mai degraba, joaca este o activitate pentru copii decat o mentalitate care aduce bucurie in viata de zi cu zi, sau perceptia ca o atitudine jucausa coincide cu un comportament social nepotrivit.

Magazinele Ikea ofera aproximativ 10.000 de produse de mobilier si solutii accesibile. Ikea Group detine si opereaza 355 de magazine in 29 de tari (31 august 2017).

Magazinul Ikea din zona comerciala Baneasa este cel de-al 253 magazin, deschis in cea de-a 35-a tara, pe data de 21 martie 2007. Pana in martie 2010, magazinul a fost operat intr-un sistem local de franciza; de atunci, Ikea Romania a devenit parte a Ikea Group. In anul financiar 2016 (1 septembrie 2015 – 31 august 2016), magazinul Ikea din Romania a fost vizitat de 3,2 milioane de persoane si 6,6 milioane de vizitatori unici au vizitat site-ul www.ikea.ro

Ikea Foundation este divizia filantropica a Ingka Foundation, compania care detine toate companiile Ikea Group.