Ieșenii de la Capra Noastră își dezvoltă portofoliul cu noi sortimente de bere

Capra Noastră, business din Iași specializat în producția de bere artizanală, pregătește un sortiment de bere triplă și unul de bere neagră, maturate în butoaie de vin, folosite o singură dată. Acestea urmează să fie transferate în sticle și să fie pregătite pentru punerea în vânzare.

În perioada pandemiei, Capra Noastră a mai lansat un produs – Capra Noastră Demo, un India Pale Lager făcut din patru tipuri de hamei, cu aromă de citrice și un post-gust amărui. Acest sortiment este produs în ediție limitată, de vară și se adresează consumatorilor care își doresc să testeze o varietate lejeră de bere, care se bea ușor și este foarte apropiată de preferințele românilor pentru bere.

Capra Demo este o bere lansată pe 1 iulie 2020. Ne-am propus să continuăm să dezvoltăm noi rețete, chiar și în acest context, mai nefavorabil. Astfel, am creat la făbricuță acest India Pale Lager, care la o primă gură te întâmpină cu o aromă de citrice plăcută, răcoritoare. Este o bere similară unui lager de vară, căruia noi i-am adăugat condimente, pentru a crea un gust mai complex, specific berilor belgiene. Momentan aceasta este o ediție limitată și nu ne-am propus să o facem mai mult de o singură dată. În funcție de răspunsul pieței, vom decide și pe viitor cum continuăm.”, a declarat Ionel Păsărică, fondator Capra Noastră.

De altfel, în prima jumătate a anului, care a cuprins și starea de urgență, valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la 180 de lei. Mediul online a devenit vectorul vânzărilor și promovării produselor, care înregistrează volume mai mari în perioada campaniilor promoționale, pentru toate sortimentele. Astfel, în aceeași perioadă, Capra Noastră a cunoscut o creștere cu 10% a vânzărilor online, față de aceeași perioadă a anului trecut.

„În ciuda perioadei dificile pe care cu toții o traversăm, ne bucurăm să vedem că anul acesta s-a consolidat și mai mult tendința de a încuraja oamenii să cumpere local, pentru a veni în sprijinul economiei. De aceea, contează foarte mult ca o afacere locală să investească în fidelizarea consumatorilor și să aibă deschiderea de a găsi cele mai bune soluții pentru aceștia, deoarece comunitatea care se formează în jurul unei astfel de afaceri este esențială. În contextul actual, considerăm că este important ca fiecare antreprenor să își dea seama unde se plasează businessul său, care poate fi rolul său în societate și cum poate, prin activitatea pe care o desfășoară, să contribuie pozitiv la comunitatea din care face parte”, a precizat antreprenorul.

Reprezentantul companiei Capra Noastră a precizat că modificări majore au fost consemnate la nivel de producție și de vânzare- care au avut un ritm încetinit, iar extinderea pe noile piețe a fost oprită.

Capra Noastră plănuiește însă, în următorii ani, extinderea atât la nivel național, cât și internațional, pe piețe din Europa și Asia. Totodată, are în plan dezvoltarea portofoliului de produse cu noi sortimente de bere, cu arome adaptate pentru publicul autohton.

Compania lucrează permanent la dezvoltarea prezenței în mediul online pentru a facilita experiența de cumpărare și își propune să contribuie la educarea consumatorilor.

„Românii ar trebui să cunoască și să înțeleagă cât de variată este berea craft și cât de diverse pot fi aromele. Procesul de fabricație este mai lung și uneori chiar mai minuțios în funcție de aromele dorite. Însă, esența rămâne aceeași: berea artizanală este făcută din ingrediente naturale, de calitate, fără conservanți artificiali. Din acest motiv, majoritatea berilor artizanale expiră în câteva luni din momentul punerii la vânzare, doar cea prin dublă fermentație poate fi consumată într-o perioadă de până la doi ani. Berea craft este pentru oamenii cărora le place diversitatea și au curiozitatea de a încerca și altceva într-o industrie care este de când lumea”, a declarat fondatorul Capra Noastră.

Capra Noastră este un business care produce bere artizanală cu sediul în Iași. A debutat în anul 2017, iar acum pune la dispoziția iubitorilor de bere artizanală diferite sortimente făcute din ingrediente naturale, de calitate, fără conservanți artificiali.

Articolul precedentExpert Software – partener al evenimentului 20/20 Vision: Planning for the Future
Articolul următorCCC a deschis un magazin nou în Târgu Mureș
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa daniela.oancea@modernbuyer.ro