La fiecare început de iarnă, Hell Energy lansează cele două arome Ice Cool, iar gusturile ediției 2023 sunt portocalele roșii și combinația de pere cu smochine. Ca și restul gamei, aromele de iarnă în ediție limitată, Hell Ice Cool Frozen Red Orange și Hell Ice Cool Arctic Pear, au același conținut de cofeină de 32 mg/100 ml, 5 vitamine B, fără conservanți. Mai mult, sunt disponibile în doze de aluminiu, cu design unic și reciclabile la infinit, contribuind astfel la un viitor sustenabil.
„De fiecare dată când selectăm noile arome ale edițiilor limitate, ne concentrăm pe tendințele pieței. Acesta este motivul pentru care anul acesta am ales gustul de portocale roșii și combinația de pere cu smochine. În cazul primei arome, decizia a fost favorabilă deoarece categoria de citrice este una în creștere pe piață, în timp ce în cazul celei de-a doua ne-am ghidat după sezonalitatea fructelor”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.
Hell Energy a lansat pentru prima dată ediția limitată Ice Cool în 2012, cea de anul acesta fiind cea de-a XII-a serie limitată de iarnă din portofoliul de produse. Consumatorii Hell Energy pot testa și se pot bucura de noile produse Ice Cool începând cu luna decembrie și le pot găsi în toate magazinele unde brandul este disponibil.
Băuturile energizante Hell Energy conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, zahăr granulat, cofeină și vitamine, fără adaos de conservanți. Acestea trec peste 100 de teste de verificare până când ajung pe piață, într-una dintre cele mai moderne fabrici de producție din Europa.
Băuturile energizante clasice de la Hell Energy au același conținut de cofeină ca și o cafea espresso sau două cești de ceai verde (32 mg de cofeină / 100 ml de produs), dar, în plus, conțin și 5 vitamine din complexul B (niacină – B3, acid pantotenic – B5, piridoxină – B6, riboflavină – B2, cobalamină – B12).
În pofida faptului că un adult sănătos poate consuma până la 400 mg cofeină pe zi2 (echivalentul a 5 băuturi energizante la 250 ml), Hell Energy crede cu tărie că moderația și echilibrul sunt esențiale pentru păstrarea stării de bine și recomandă consumul a nu mai mult de o băutură energizantă pe zi.
1 Hell Energy este liderul pieței locale de băuturi energizante în ceea ce privește valoarea totală și numărul de unități vândute. Acest calcul se bazează pe datele raportate de Nielsen prin intermediul serviciului Retail Measurement pentru categoria băuturi energizante, pentru piața de retail, din perioada ianuarie 2023 – septembrie 2023 (Copyright © 2023, Nielsen).
2 Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară, Opinii științifice despre siguranța consumului de cofeină, 2015 (https://www.efsa.europa.eu/sites/default/files/corporate_publications/files/efsaexplainscaffeine150527.pdf)
Hell Energy este liderul pieței de bături energizante din România și unul dintre brandurile de larg consum la nivel global. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi Hell Energy este prezent în peste 50 de țări din toată lumea, fiind lider de piață în multe dintre acestea, printre care Ungaria, Slovacia, Grecia, Croația și Bulgaria.
În luna aprilie 2023, Hell Energy România a finalizat o investiție importantă pentru evoluția companiei în România, în localitatea Ungheni (Mureș). Prin proiectul de peste 18 milioane de euro, compania și-a mărit capacitatea de depozitare și a fluidizat livrările de produse din cele 3 game: Hell Energy – băuturi energizante Ice Cool – cafea rece gata preparată și XIXO – ceaiuri reci și băuturi răcoritoare carbogazoase.
Deoarece sustenabilitatea reprezintă un pilon important în activitatea companiei, Hell Energy utilizează doar ambalaje de aluminiu, care pot fi reciclate de infinite ori, fără a suferi modificări calitative. Prin utilizarea cutiilor de aluminiu produsele pot ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile, contribuind astfel la economia circulară.