Hell Energy – investiție de 18 milioane de euro în Ungheni, Mureș

Hell Energy derulează o investiție de 18 milioane de euro pentru construirea, până la finele lui 2022, a unei hale de depozitare de 10.000 mp, cu o capacitate de stocare de 12.500 de paleți și a unui nou sediu de birouri, cu o suprafață de 3.800 mp, în orașul Ungheni, din județul Mureș.

Investiția are ca scop mărirea capacității de depozitare și fluidizarea livrărilor de produse din patru game diferite – Hell Energy (băuturi energizante), Energy Coffee (cafea rece gata preparată), Swiss Laboratory (băuturi cu vitamine), XIXO (ceaiuri și băuturi răcoritoare carbogazoase) – către cei 170 de parteneri-distribuitori, odată cu crearea unor condiții plăcute de lucru pentru angajații actuali și viitori ai companiei. Datorită acestei investiții, se vor crea noi locuri de muncă, iar echipa Hell Energy se va extinde cu încă 20 de angajați.

„Ne dorim o echipă locală tânără și dornică de a se alătura familiei Hell, mai ales că ne pregătim pentru extinderea agresivă a produselor din gamele Swiss Laboratory, Energy Coffee și XIXO pe piața din România și urmărim să atingem într-un timp relativ scurt aceleași performanțe de piață pe care le avem cu gama de băuturi energizante Hell Energy (peste 50% cotă de piață și peste 85% distribuție numerică). Tot acesta este și motivul pentru care extindem capacitatea de depozitare, ne pregătim pentru eficientizarea livrărilor și scăderea timpului de livrare către parteneri”, a declarat Márton Domkos, Director Executiv Hell Energy România.

În 2021, Hell Energy a avut un volum de vânzări în creștere cu 15% față de 2020. La nivel valoric, pe piața din România, activitatea Hell Energy a generat în 2021 o cifră de afaceri de 48,8 milioane de euro.

„În pofida contextului schimbător al pieței din ultimii doi ani, dar și a creșterilor repetate de costuri, putem afirma că am avut un parcurs armonios în business, iar asta se datorează construcției piramidale a acestuia, cu o bază foarte solidă de parteneri-distribuitori, la care am adăugat atenție sporită la dinamica pieței și la cerințele consumatorilor. Astfel, după doi ani destul de atipici, am început o investiție locală importantă, în strânsă colaborare cu autoritățile”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.

Hell Energy se află printre brandurile de larg consum cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.

Articolul precedent(P) Strauss România aniversează 40 de ani de leadership Amigo
Articolul următorPenny deschide un magazin de 938 mp la Slobozia
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.