În data de 29 februarie 2024, la Chișinău, Gemma Nicolaescu, Director RetailZoom Marketing Research Moldova, va susține o prezentare cu cele mai recente date despre peisajul de retail tradițional din Republica Moldova, cu accent pe magazinele de proximitate, dar și pe rețelele de magazine de pe lângă benzinării, respectiv, convenience stores.
Având o experiență vastă în mai multe domenii aferente retailului, în 15 ani, Gemma Nicolaescu a reușit să cunoască piața din Republica Moldova și tot ceea ce înseamnă doing business, din roluri diferite, atât din perspectiva unui simplu angajat, cât și din funcții executive.
Cunoștințele despre procese și relații cu stakeholderii o recomandă astăzi ca un manager valoros, care conduce biroul RetailZoom Marketing Research din Moldova.
În calitate de Director al RetailZoom Marketing Research Moldova, Gemma Nicolaescu construiește relații durabile cu retailerii, asigură realizarea operațiunilor de rutină și, în același timp, se axează pe planificarea strategică: de la stabilirea bugetului și negocieri până la garantarea serviciilor finale, într-un mod impecabil, monitorizând și intervenind cu îmbunătățiri, acolo unde este nevoie.
„Retail & FMCG Market în Republica Moldova” este un eveniment de o zi, format din mai multe componente: conferință, expoziție de produse FMCG și sesiuni de business networking.
Temele ediției din acest an:
– Evoluția consumului de produse FMCG în Republica Moldova: analize de piaţă sectoriale, climat de consum, dinamica pieței de retail modern;
– Creșterea sustenabilă a industriei de retail și FMCG în Moldova, în vederea pregătirii aderării la UE;
– Produs local: Creșterea competitivității producătorilor locali; Proiecte strategice la nivel național elaborate de instituțiile statului și/sau organisme internaționale pentru creșterea competitivității producătorilor locali pe piața internă. Reprezentanții rețelelor de comerț modern ne vor arăta, de asemenea, ce înseamnă pentru ei un produs local de calitate, competitiv pe piața internă și pe piața europeană și care sunt strategiile lor pentru susţinerea producătorilor moldoveni.
Audiența evenimentului
Așteptăm alături de noi peste 200 de participanți, factori de decizie din companiile FMCG, din industria de retail modern, dar și reprezentanți ai autorităților de stat din Republica Moldova.
La eveniment sunt invitați, așadar:
– Reprezentanți ai ministerelor de resort;
– Producători/Furnizori de bunuri de larg consum din Republica Moldova și România;
– Rețele de retail modern din Republica Moldova, lanțuri de benzinării, dar și magazine specializate;
– Distribuitori în retail și HoReCa;
– Furnizori de soluții și servicii (ambalatori, companii de logistică, transport, companii de marketing și trade marketing ș.a.);
– Agenții de cercetare de pe piață.
Expo Hall:
Un spațiu de expoziție va fi pus la dispoziția producătorilor/furnizorilor care doresc să își prezinte produsele, soluțiile sau serviciile destinate sectorului. Expozanții pot organiza aici întâlniri, degustări, prezentări de produs.
Business Networking:
Evenimentul este un excelent prilej de networking între factorii de decizie din Retail și FMCG. Atât în zona de expo, cât și în pauzele din timpul conferinței vor avea loc sesiuni de business networking între rețelele de retail prezente la eveniment și furnizorii/producătorii de soluții diverse.
Cum puteți participa:
Înscrierile la eveniment sunt în desfășurare. Informații privind condițiile de participare cu bilet sau în calitate de Partener Expozant puteți solicita prin e-mail sau telefon la:
– Maria Hurduc, Managing Partner – maria.hurduc@modernbuyer.ro, +40729.880.041
– Andrada Bercaru, Reprezentant Comercial – andrada.bercaru@modernbuyer.ro +40734.707.986
Cum a fost Ediția 2023
Ediția anterioară a avut loc în data de 14 martie 2023, la Courtyard by Marriott Chișinău.
Concluzii şi mesaje-cheie ale speakerilor puteți regăsi AICI
De asemenea, o galerie foto a evenimentului puteți vizualiza în pagina de Facebook a Modern Buyer.
Vă aşteptăm alături de noi la Chișinău!