Alexandrion Group anunţă o nouă identitate vizuală a vinurilor La Crama şi o amplă extensie a gamei, pentru un ,,look & feel’’ modern şi pentru a acoperi o varietate mai mare de ocazii de consum, ȋn acord cu dorinţele şi nevoile consumatorului.
Astfel, gama La Crama este completată cu trei soiuri de vin: un Sauvignon Blanc, demisec, un Rose, demisec, obţinut din Cabernet Sauvignon și un Merlot, demisec.
Un vin fresh, cu arome de ananas, grapefruit şi mere, La Crama Sauvignon Blanc, demisec, poate fi consumat ȋn orice moment al zilei şi complimentează ȋn mod ideal feluri de mâncare cu carne albă, fructe de mare sau peşte.
Combinaţia inedită dintre aromele de fructe exotice şi fructe de pădure din La Crama – Rose, demisec, obţinut din Cabernet Sauvignon, pune ȋn valoare preparate culinare uşoare, aperitive sau carne albă şi salate.
Aroma intensă de prune coapte, care se reflectă şi ȋn culoarea puternică a vinului – roşu ȋnchis – recomandă vinul La Crama Merlot, demisec, spre a fi consumat ȋn asociere cu brânzeturi sau paste sau carne roşie.
Portofoliul La Crama a fost extins şi cu noi variante cantitative, pentru a răspunde nevoilor de consum diversificate, vinurile La Crama fiind disponibile acum şi ȋn varianta de sticlă de 750 ml şi bag-in-box 10 L, pe lângă varianta bag-in-box 3 L, care exista anterior.
Producătorul The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, anunţă și o nouă identitate vizuală a vinurilor din gama La Crama.
„Noua imagine transmite cu mai multă expresivitate atributele brandului La Crama, printr-un design dinamic şi modern, care comunică unitatea ȋntregii game, conturând, ȋn acelaşi timp, şi o distincţie prin cromatica diferită, specifică fiecărui tip de vin. […] Atât prin elementele de design ȋmbinate armonios şi distinctive, cât şi prin extinderea de gamă, reuşim să ne atingem şi obiectivul de creştere a vizibilităţii la raft, captând cu mare uşurintă atenţia cumpărătorului.” , a declarat Marinela Popescu, Director de Marketing, Alexandrion Group.
Noua identitate vizuală şi extensia de gamă reprezintă o direcţie strategică ȋn dezvoltarea brandului La Crama, care vizează valorificarea unor oportunităţi ale pieţei de vinuri liniştite.” a declarat Marinela Popescu, Director de Marketing, Alexandrion Group.
Produse de The Iconic Estate, din struguri cultivaţi ȋn viile din regiunea Dealu Mare, vinurile La Crama au luat naştere din pasiunea oamenilor de a munci pământul din aceasta zonă, transmisă din generaţie ȋn generaţie.
Vinurile La Crama, precum şi celelate vinuri The Iconic Estate, sunt disponibile ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile HoReCa, magazinele online de specialitate şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.