Gabriel Makki este noul CEO al Sezamo România

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta este și CEO-ul Kifli.hu, supermarket online din Ungaria, parte din același grup, și s-a alăturat Rohlik la începutul acestui an. Gabril Makki va conduce cele două țări simultan.

„Sezamo a avut un start puternic și clienții români au rezonat bine cu misiunea noastră de a oferi acces rapid la alimente de calitate. Este un mare privilegiu pentru mine să preiau conducerea și să continui să lucrez din greu cu echipa noastră Sezamo pentru a aduce mâncare proaspătă fantastică și servicii uimitoare clienților români, pe măsură ce trecem la următoarea etapă a călătoriei noastre. Vom continua să ne concentrăm pe uimirea clienților noștri și să colaborăm cu furnizori locali pentru a ne asigura că oferim zilnic mâncare excelentă și experiență fantastică fiecărui client”, a declarat Gabril Makki, CEO Sezamo România & Kifli Ungaria.

Gabril Makki s-a alăturat grupului Rohlik la începutul acestui an, în calitate de CEO al Kifli, supermarketul online din Ungaria, și s-a dovedit a fi un lider puternic îmbunătățind, împreună cu echipa sa, experiența clienților prin livrare mai rapidă, zone extinse de livrare, lansarea unor programe speciale pentru sprijinirea seniorilor, familiilor cu copii sau persoanelor cu dizabilități, în conformitate cu strategia grupului Rohlik. Anterior, Makki a ocupat funcția de vicepreședinte regional și ofițer comercial Procter & Gamble Europa Centrală, și aduce peste 20 de ani de experiență în afaceri internaționale FMCG și management superior.

În perioada următoare, prioritatea sa va fi consolidarea echipei locale de conducere Sezamo, pe măsură ce compania trece la următoarea etapă și își extinde operațiunile pentru a servi și mai bine clienții români.

Tomás Chadzivasilis, fostul CEO, s-a retras de la conducerea Sezamo România după aproape doi ani. Sub conducerea sa, Sezamo s-a lansat în România și a ajuns la zeci de mii de clienți din București și județul Ilfov. Ultimele luni au fost marcate de lansări extrem de apreciate de către clienți, precum lansarea plății cu cardul de masă, lansarea Baby Club Sezamini, a abonamentului Sezamo Premium și a categoriilor farmacie și Nutriție Specială.

„A fost o onoare pentru mine să fiu parte din povestea Sezamo în România, alături de echipa locală și de cea internațională. Încă de când eram clientul Rohlik în Cehia am apreciat serviciile companiei și m-am bucurat foarte tare că am avut oportunitatea să contribui la lansarea în România a acestui business uimitor, care oferă clienților produse grozave și îi ajută să câștige timp. Pentru mine a venit momentul să mă întorc la familia mea, pentru care a fost dificilă distanța și le sunt recunoscător pentru susținerea din acești doi ani”, a declarat Tomás Chadzivasilis, fostul CEO Sezamo.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.

Articolul precedentMcKinsey & Company: Indicele scăzut al încrederii consumatorilor va persista în următoarele luni
Articolul următorCarrefour România a dat startul ultimei ediții a programului Plata cu PET
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.