Royal FrieslandCampina preia activitățile Best Cheese Holland, inclusiv brandurile Parrano și Tjiezi. Prin această preluare, FrieslandCampina Consumer Dairy își dorește să răspundă nevoii consumatorilor de a folosi mai multă brânză la gătit și cererii tot mai mare de snacksuri cu brânză din piață.
Marca Parrano este renumită pentru fulgii de brânză, brânza rasă și brânza pulbere în stil italian și este comercializată de marii retaileri olandezi. Parrano este una dintre mărcile cu cea mai mare creștere din acest segment.
Odată cu preluarea activităților Best Holland, și a mărcii Tjiezi inclusiv, FrieslandCampina va acoperi nevoia crescută de gustări pe bază de brânză înregistrată în rândul consumatorilor din Europa, Asia și America de Nord. Snacksurile vor fi comercializate de către retailerii și discounterii internaționali. Activitățile Best Cheese Holland vor fi integrate de FrieslandCampina Consumer Dairy și vor avea efect din 15 septembrie 2018.
„Achiziționarea brandului Parrano și a snacksurilor pe bază de brânzeturi se potrivește bine cu dorința noastră de a furniza brânzeturi pentru toate momentele de consum. Aceste mărci vin ca o completare la activitățile noastre de producție de lactate existente.” a declarat Roel van Neerbos, președinte FrieslandCampina Consumer Dairy.
„Această achiziție permite o dezvoltare internațională a produselor Parrano și Tjiezi.”, a comentat Paul Wilde, director al Best Cheese Holland. Wilde va rămâne implicat în activitățile Tjiezi și după încheierea tranzacției.
FrieslandCampina și Best Chesse Holland au ajuns, de asemenea, la un acord de principiu privind achiziționarea activităților de import și vânzări ale Best Cheese din SUA. Această achiziție va avea loc după agrearea condițiilor de tranzacționare. Detaliile financiare nu vor fi divulgate.