O nouă ediţie Appletone by Strongbow s-a desfăşurat, în acest weekend, pe malul lacului Străuleşti, oferind celor peste 10.000 de participanţi experienţa unui festival de o zi, în natură, cu concerte live, dar şi cu activităţi sportive şi spaţii special amenajate pentru relaxare. Festivalul cidrului, iniţiat sub umbrela Recolta Urbană, marchează startul recoltei de mere şi aduce experienţa Urban by Nature în mijlocul oraşului.
Dacă în trecut festivalurile erau dedicate exclusiv muzicii, în prezent, acestea au devenit adevărate oportunităţi pentu a încerca noi experienţe. Acest lucru s-a putut vedea şi la Appletone, unde invitaţii au încercat diverse activităţi în aer liber, precum: Stand Up Paddle, pe lacul Străuleşti, iar pasionaţii de aventură, s-au putut da cu tiroliana, la cornerul Old Mout.
Pe cele două scene ale festivalului, Main Stage & Water Stage, au urcat artiştii internaţionali Jessie Ware, The Noisettes, Waldeck dar şi artişti din scena autohtonă ca Petra Acker, DJ Iorga, DJ Vasile şi K-lu. Ritmurile de funk, jazz, swing, house şi indie-rock ale artiştilor au creat mixul perfect. În funcţie de preferinţe, invitaţii au mers de la o scenă la alta pentru a asculta muzica preferată, în timp ce savurau un pahar de cidru răcoritor.
Warm-up-ul a fost susţinut de Petra Acker (main stage) în timp ce la scena de pe apă, într-o atmosferă relaxantă, pe malul lacului, încă de la orele prânzului au început să pună muzică, rând pe rând, DJ Iorga, DJ Vasile şi K-lu.
Cuantune, Waldeck şi The Noisettes au creat atmosfera perfectă pentru o zi de festival în aer liber pe timp de vară, iar momentul când Jessie Ware a urcat pe scenă împreună cu trupa ei, a fost unul cu adevărat special, fanii cântând fiecare vers alături de artistă.
De la eveniment nu au lipsit merele, iar participanţii la Appletone, au avut ocazia să afle cum se produce cidrul, pas cu pas, de la culesul fructelor până la îmbuteliere şi degustare, în zona special amenajata “Fabrica de Cidru”. Astfel, participanţi au văzut cum se fabrică cidrul ca apoi să se bucure de el, fiind perfect cu gheaţă, pentru o zi de vară caniculară.
Recolta Urbană este platforma prin care Strongbow anunţă începerea sezonului de cules de mere într-un mod inedit şi urban. Vedeta campaniei este mărul, ingredientul care stă la baza cidrului – băutura autentică ce a cucerit consumatorii români atunci când brandul Strongbow a fost lansat pe piaţă şi a pus bazele a ceea ce urma să devină categoria de cidru în România, alături de branduri precum Old Mout, Cidru Mândru, Blind Pig sau Stassen.
Pornit acum câţiva ani ca petrecerea care marchează momentul recoltei merelor, Appletone a crescut de la an la an, reuşind să aducă în Bucureşti atmosfera unui adevărat festival în aer liber, cu artişti internaţionali cunoscuţi, oferind totodată o nouă experienţă bucureştenilor prin activităţile variate din cadrul evenimentului.