Fashion Days deschide ediția din acest an a Black Friday, luni, 7 noiembrie, 2022, de la primele ore ale dimineții și se așteaptă ca numărul comenzilor să crească cu 15% față de 2021. Reprezentanții companiei Fashion Days estimează, totodată, venituri de 110 milioane de lei, cu 20% mai mari decât în anul anterior, generate în săptămâna de Black Friday.
„Cu oferta de anul acesta estimăm o creștere a numărului de comenzi de aproximativ 15% comparativ cu anul trecut și ne așteptăm la un buget mediu alocat de clienți în valoare de 485 lei” a spus Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Fashion Days vine în întâmpinarea clienților săi cu cele mai multe reduceri din an, la peste două milioane de articole.
Este de așteptat ca clienții să înceapă cumpărăturile foarte devreme, atât în aplicație, cât și pe site-ul fashiondays.ro, unde vor avea acces la cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, de la peste 550 de branduri. Primii care vor afla ora exactă a începerii Black Friday vor fi utilizatorii aplicației mobile care și-au activat notificările de tip push.
Managerul Fashion Days preconizează că peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin aplicația mobilă.
“Prima oră va atinge vârful numărului de comenzi, datorită numeroaselor deal-uri, de neratat, pe care această ediție le oferă și care se epuizează, de regulă, în primele 60 de minute”, a precizat el.
Beneficii exclusive doar la Fashion Days, de Black Friday
Este primul Black Friday organizat de Fashion Days sub umbrela Genius, abonamentul la oferte exclusive și transport gratuit disponibil acum în 4 aplicații.
Astfel, clienții Genius vor avea, în premieră, un avantaj suplimentar de preț, respectiv 10% extra reducere la zeci de mii de produse premium pe durata Black Friday și cumpărături cu transport gratuit.
Fashion Days oferă clienților și posibilitatea de a efectua plăți în patru rate prin Dressing Room – un serviciu lansat în premieră anul acesta de Fashion Days. Clienții pot verifica, în prealabil, eligibilitatea pentru acest serviciu dacă sunt logați în contul Fashion Days și au un card salvat în platformă.
În prima zi de Black Friday, clienții sunt încurajați să opteze pentru livrarea în easybox, astfel încât vor putea primi coletele chiar și în aceeași zi, pentru comenzile din București și Ilfov.
Fashion Days apelează la responsabilitatea fiecăruia de a elibera lockerele cât mai rapid, pentru ca și alte persoane să se poată bucura la fel de repede de coletele de Black Friday. Livrarea este rapidă și gratuită în easybox pentru clienții Genius, iar cei mai activi clienți Fashion Days au posibilitatea ca, în cazul unui retur, să își primească banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produsului returnat.
Pentru o experiență de shopping cât mai simplă și rapidă, clienții sunt încurajați să plătească online prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului pentru ca plata comenzii să poată fi efectuată instant. Iar dacă plătesc cu Mastercard, pot câștiga unul dintre cele 10 vouchere în valoare de 3.000 de lei, fiecare.
Clienții Fashion Days vor avea la dispoziție o ofertă generoasă de articole pentru femei, bărbați și copii, de la peste 550 dintre cele mai cunoscute mărci internaționale, dar și nume autohtone din secțiunea Romanian Corner, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum: 270 de milioane de lei.
Pe parcursul celor trei zile de Black Friday, prin Fashion Days în anul 2021 au fost plasate peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei (fără TVA inclus). Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost cu 4% mai mică decât în anul anterior, iar prețul mediu al produselor vândute de Black Friday a fost de 177 Ron (valoare TVA inclusă), cu 10% mai mic de la an la an, datorită reducerilor foarte mari.