Eric Tavoukdjian este noul Director comercial al rețelei Profi

Eric Tavoukdjian este noul Director comercial al rețelei Profi.
Eric Tavoukdjian este noul Director comercial al rețelei Profi.

Profi își întărește echipa de management cu un nou Director comercial. Eric Tavoukdjian este absolvent al ISG Institut Supérieur de Gestion și vine în Profi cu o foarte bogată experiență dobândită lucrând în mai multe țări, în mari rețele de retail din Europa.
Eric a fost, pe rând, director de vânzări și director de marketing la Tesco Ungaria, devenind apoi director Customer Operations Tesco pentru Europa Centrală.

Cariera și-a continuat-o timp de mai mulți ani în Marea Britanie, în calitate de Director comercial marketing la Costa Coffee, înainte de a deveni Director comercial la Dealz Mainland Europe, parte din Pepco Group Ltd, poziție din care a decis apoi să se alăture echipei de top management a companiei Profi.

“Mă onorează și ma entuziasmează invitația de a face parte din conducerea unei rețele cu viziune și spirit antreprenorial, care evoluează extrem de rapid,” declară Eric Tavoukdjian. “În cele câteva luni de când m-am integrat aici, m-am convins că Profi are un potențial uriaș, pe care îmi propun să îl fructific împreună cu noii mei colegi, în avantajul companiei, al furnizorilor ei și, nu în ultimul rând, în beneficiul clienților noștri.”

Cu 28.000 de angajați în 1.657 de magazine proprii și Partener prezente în 807 localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România.

PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,4 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Articolul precedentPăstrăvul de la Oașa se va comercializa exclusiv în Carrefour România
Articolul următorCarrefour România deschide primul hipermarket din Alba Iulia și ajunge la un număr de 44 de unități hiper la nivel național
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.