În condițiile în care pentru unul din trei români, Black Friday este singura zi din an când poate cumpăra un produs pe care l-a așteptat tot anul*, în data de 10 noiembrie, de Black Friday, eMAG vine cu peste 2,8 milioane de oferte. Oferta construită împreună cu mii de comercianți care vând pe platforma eMAG este rezultatul a mai bine de zece luni de negocieri cu furnizorii. De Black Friday, eMAG estimează vânzări de 680 de milioane de lei, în creștere cu 36 de milioane de lei față de anul trecut.
Pentru cea de-a 13-a ediție de Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, valoarea reducerilor pe care eMAG le-a pregătit se ridică la peste 390 de milioane de lei, la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, iar 71% dintre oferte sunt la cel mai bun preț din 2023.
„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții în acest an. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere, vedem acest lucru atât la nivelul intenției de cumpărare, cât și la nivelul bugetului pe care românii plănuiesc să îl aloce. Noi venim cu peste 2,8 milioane de oferte din toate categoriile, cu 71% din ofertă la cel mai bun preț din an. Black Friday este ziua când comerțul online își arată forța și aduce mai mulți oameni în online care se bucură de prețurile și ofertele foarte bune”, a spus Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Anul acesta, intenția de cumpărare a consumatorilor de Black Friday se situează la 57%, în creștere față de anul trecut.
Categoriile de produse pe care intenționează să le cumpere românii sunt televizoare (37%), produsele electrocasnice mici (37%), haine (27%), telefoane mobile (24%) sau frigidere (22%), potrivit unui studiu Kantar România**, iar oferta eMAG ține cont de dorințele lor.
Bugetul pe care consumatorii și l-au planificat cu ocazia Black Friday a crescut și el de la an la an, ridicându-se, în medie, la 2.855 lei, cu 11% mai mult decât în 2022, potrivit aceluiași studiu.
Capacitatea de procesare sporită – cu 20% mai multe comenzi decât în 2022
Investițiile din ultimii ani în depozite și tehnologie fac astăzi ca eMAG să organizeze cel mai mare eveniment de shopping din regiune. Echipa din hub-ul logistic de la Joița, sprijinită de roboții de ultimă generație și tehnologia de logistică în care eMAG a făcut o investiție de peste 43 de milioane de euro, are capacitatea de a procesa cu 20% mai multe comenzi anul acesta față de 2022.
Totodată, investițiile în tehnologia de procesare din depozit permit diminuarea cantității de ambalaje cu 10%.
Datorită acestor investiții, programul Fulfilment by eMAG folosit de mai mult de 2.500 de selleri români, permite livrarea din depozitele eMAG a peste 3,5 milioane de produse, de trei ori mai mult față de 2022.
Și pentru sellerii care participă în Black Friday este un moment așteptat, întrucât în această zi ajung să vândă cât într-o lună.
De asemenea, cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.900 de unități și a firmelor de curierat, eMAG este pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 24 noiembrie.
Anul acesta, cele peste 2 milioane de clienți eligibili, dublu față de anul trecut, au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet, fără dobândă și fără comision, produsele pe care le achiziționează în ziua de Black Friday. De asemenea, toți clienții eMAG au la dispoziție soluții de finanțare cu până la 48 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.
În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei, în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, celor care cumpără un abonament Genius, iar oferta este valabilă și pentru clienții care doresc să își reînnoiască abonamentul. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.
Produse speciale
• Peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50% ;
• Până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă);
• Până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România;
• Peste 10 kg de aur;
• 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski, barcă cu motor;
• Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri;
• Ceasuri și bijuterii de lux .
*Potrivit unui studiu iSense Solutions realizat în rândul a 500 de respondenți din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-55 ani, cumpărători de Black Friday din ultimii doi ani.
**Studiul Kantar România a fost realizat în perioada 17-23 octombrie, pe un eșantion de 2001 respondenți , cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, reprezentativ la nivel național.
Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria și Bulgaria, cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani.
Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și aplicația de mobil.
Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicația mobilă sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea.