eMAG a lansat Freshful, un hipermarket online cu livrare rapidă a produselor FMCG

eMAG a lansat Freshful, un hipermarket online cu livrare rapidă a produselor FMCG (băcănie, legume și fructe proaspete, mezeluri și pește). Compania a investit 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și în propriul depozit frigorific.

Din platforma Freshful, clienții din București și Ilfov pot selecta ziua și intervalul orar în care vor să le fie livrate cumpărăturile sau pot alege să li se aducă produsele în aceeași zi, într-unul dintre intervalele disponibile la momentul finalizării comenzii. Costul acestui serviciu pornește de la 12,99 lei.

Pentru București și cea mai mare parte din județul Ilfov, intervalele de livrare încep de la ora 8:00, ultimul interval de livrare fiind 21:00 – 22:00.

Freshful oferă o varitate de 18.000 de produse: de la cele esențiale până la exclusivități, produse ECO și specialități gourmet, produse tradiționale și artizanale, cosmetice, articole de menaj și multe altele.

Freshful oferă atât produsele brandurilor internaționale, cât și produse proaspete, de la fermieri și producători locali: legume și fructe, lactate și ouă, carne și produse din carne, de brutărie și patiserie.

Totodată, în portofoliul de produse al Freshful sunt disponibile și produse cosmetice, detergenți sau alte produse pentru casă.
Comenzile se pot face pe www.freshful.ro, în aplicația iOS și, în curând, Android.

Freshful dispune de o echipă proprie de achiziții, iar pentru a garanta succesul acestui proiect propriu, eMag a angajat oameni cu experiență de peste 20 de ani în retailul modern. Strategia departamentului de achiziții este asigurată de Arnaud Dussaix, Chief Commercial Officer. Acesta a făcut parte din echipa care a deschis operațiunile Carrefour în România.

Depozitul Freshful din Șefăneștii de Jos este dotat cu sisteme de energie regenerabilă și cu echipamente de ultimă generație, obținând un consum de energie cu 20% mai mic decât consumul mediu.

Produsele Freshful sunt livrate în pungi din hârtie 100% reciclabilă.

Pentru a reduce emisiile de carbon, 25% din flota auto folosită pentru livrări în prezent este formată din mașini electrice, iar procentul acestora va crește în următorii ani.