De 1 mai, Auchan a lansat berea marcă proprie Frățică

Auchan România anunță lansarea berii Frățică, extinzându-și astfel portofoliul de produse marcă proprie. Berea „Frățică” are un gust autentic și un preț accesibil, fiind o opțiune de încredere, adaptată consumului ocazional, momentelor de pauză și relaxare sau evenimentelor petrecute alături de prieteni sau familie.

„Frățică” este o bere blondă, pasterurizată, cu un gust lejer, fiind disponibilă într-o gamă variată pentru a răspunde diferitelor ocazii de consum: doza de 0,5L cu alcool 4%, doza de 0,5L fără alcool și PET-ul de 2L cu alcool 4%. Denumirea aleasă a fost inspirată din obiectivul acestei lansări: „Fratică” își propune să aducă oamenii împreună și să însoțească legăturile de prietenie, asemeni unei frății. Numele ales, „Frațică”, este unul autentic românesc, subliniind originea locală a produsului și valorile de camaraderie și prietenie pe care le promovează.

Disponibilă exclusiv în rețeaua Auchan, „Frățică” se diferențiază prin echilibrul între calitate și preț. Noul brand este disponibil în toate formatele Auchan, de la hipermarketuri și supermarketuri, până la magazinele de proximitate MyAuchan, inclusiv din stațiile Petrom, magazinele ATAC Hiper Discount, precum și online pe www.auchan.ro.

Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regăsesc aprox. 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marcă proprie. Din acestea, peste 1.000 sunt produse în România, cu producători locali. Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent peste 90 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu calitate și trasabilitate controlate, cu gust local, autentic.

Auchan România are în portofoliu peste 460 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 24 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.

Articolul precedentStudiu Deloitte: posturile de începători din companii sunt preluate de inteligența artificială
Articolul următorAuchan semnează cu Sun Plaza după ieșirea Carrefour din acest centru comercial și anunță că va deschide aici un hipermarket de 7.000 de mp
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.