Cu o cifră de afaceri de 4,8 mild. euro, JYSK a stabilit un nou record în exercițiul financiar 2021-2022

Cu o creștere de 11%, JYSK stabilește o nouă cifră de afaceri totală record pentru anul financiar 2021-2022, în ciuda unei liste lungi de factori globali care au ridicat provocări.

Creșterea inflației, creșterea costurilor, provocările logistice și războiul din Ucraina au ridicat provocări și pentru JYSK în anul financiar 2021-2022, care tocmai a fost închis la sfârșitul lunii august.

În ciuda provocărilor, clienții continuă să aleagă să cumpere din cele peste 3.200 de magazine JYSK care acoperă 48 de țări din întreaga lume. Webshopurile JYSK au primit, de asemenea, multe vizite.

În total, cifra de afaceri în JYSK a crescut cu 11% și a ajuns la 36 mild de coroane daneze (4,841,028,000 euro). O creștere de care Jan Bøgh, Președinte și CEO JYSK, este mulțumit.

„Cu un an foarte atipic în spate, am reușit să avem un rezultat bun al cifrei de afaceri. Acest lucru se datorează în special angajaților noștri dedicați. De asemenea, ne bucurăm că, în continuare, clienții noștri văd că JYSK are o ofertă grozavă pentru ei. Acest lucru rămâne relevant, într-o lume în care oamenii chiar trebuie să prioritizeze pe ce să-și cheltuie banii”, spune el.

În special în timpul verii, afacerile JYSK au fost supuse unor presiuni, deoarece achizițiile mai mici și mai puțini clienți au un impact din cauza inflației în creștere. În total, numărul clienților a crescut totuși cu 7,7 milioane.

„Vedem în mod clar cum consumatorii au început să se abțină puțin. Creșterea atât a cifrei de afaceri, cât și a numărului de clienți, a fost mai mare înainte de vară. O parte dintre clienții suplimentari sunt clienții de înainte de criza coronavirusului, o perioadă cu multe magazine închise temporar, așa că nu sunt toți clienți noi. În plus, costurile noastre cresc, așa că putem spune cu siguranță că situația globală ne afectează”, spune Jan Bøgh.

Pe parcursul anului financiar, compania JYSK a fost nevoită să închidă definitiv un total de 30 de magazine în Rusia, Belarus și Ucraina, o decizie fără precedent.

JYSK nu plănuiește să reducă investițiile

„Vom continua investițiile în afacere la același nivel, deoarece creșterea este o parte a ADN-ului nostru. Am ajuns la jumătatea drumului cu reamenajările la cel mai nou și de succes concept de magazin și am deschis 135 de magazine noi, în ultimul an. Ambele lucruri sunt primite pozitiv de către clienți, iar aceasta ne mărește vânzările”, explică Jan Bøgh.

Jan Bøgh este optimist în ceea ce privește viitorul: „Trăim într-o lume incertă, așa că după blocaje și un nou război în Europa, am încetat să prezic prea multe despre ceea ce se va întâmpla. Cu toate acestea, credem că avem un model de afaceri puternic și ne-am descurcat anterior bine, în timpul crizei financiare și a consumatorilor precauți. Sunt convins că putem face acest lucru din nou”, spune el.

Joi, 24 noiembrie, JYSK își va publica raportul anual, în care vor apărea și rezultatele financiare.

JYSK este un lanț internațional de magazine de mobilă, de origine scandinavă, care facilitează mobilarea fiecărei camere din orice casă și grădină.

Cu peste 3.100 de magazine fizice și magazine online în 48 de țări, JYSK are întotdeauna o ofertă excelentă și oferă servicii competente, indiferent de modul în care clienții aleg să cumpere.

Fondatorul Lars Larsen a deschis primul magazin în Danemarca, în 1979. În prezent, JYSK are peste 28.500 de angajați.

JYSK este deținut de familia din spatele Lars Larsen Group, cu o cifră de afaceri totală de 5,255 miliarde de euro, în anul financiar 2020/21. JYSK a avut o cifră de afaceri de 4,4 miliarde de euro, în anul financiar 2020/21.