Cremola, înghețata fără aditivi, este acum prezentă în toate magazinele Kaufland din România

Înghețata Cremola, primul desert românesc fabricat din lapte proaspăt și fără aditivi, a făcut primul pas important: este prezentă, începând de acum, în toate magazinele Kaufland din România. Înghețata este produsă într-o fabrică nouă, construită în Teleroman, în urma unei investiții de peste 2 milioane de Euro. Fabrica are o capacitate de producție de 1.500 kg/oră, iar investiția a fost proiectată astfel încât să acopere cererea pentru un brand cu distribuție națională.


Producătorul dispune de o flotă de camioane, unele dotate cu cisterne pentru transportul laptelui-materie primă, altele dotate cu instalații frigorifice, capabile să asigure transportul produselor de la fabrică spre depozitele centrale ale marilor retaileri sau către orice distribuitor din țară.

Fabrica Cream Land, producătorul înghețatei Cremola.

“Cremola se adresează în principal, consumatorilor preocupați de alimentația sănătoasă, atât pentru ei, cât și pentru familiile lor. Dar targetul extins îi cuprinde și pe cei mai puțin preocupați de alimentația sănătoasă, dar care sunt atrași de gustul savuros, rezultat din conținutul plin de nutrienți și total lipsit de aditivi. Este disponibilă în două variante de arome: vanilie și ciocolată, la caserole de 500 ml și 1.000 ml”, declară antreprenoarea Irina Filip, administratorul fabricii Cream Land, producătorul Cremola.


Provocarea majoră în lansarea acestui brand românesc a fost, și încă este, listarea în marile rețele de magazine.
“Este inexplicabil, atât pentru noi, cât și pentru consumatori, refuzul categoric și neargumentat al achizitorilor unor lanțuri de magazine, de a lista în toate magazinele lor acest desert românesc, sănătos, în timp ce rafturile sunt ocupate cu produse doldora de aditivi.”, a comentat antreprenoarea.

“La nivel declarativ, fiecare mare retailer iese în spațiul public cu campanii de marketing despre importanța unui stil de viață sănătos și despre susținerea pe care o acordă produselor locale. Dar, oare, câtă credibilitate mai au aceste mesaje pentru consumatori, atât timp cât ei refuză cu îndârjire să pună pe rafturile magazinelor, produsele sănătoase ale unui producător român care are capacitatea de a acoperi în orice moment, orice comandă? Unica rețea care, până în acest moment, respectându-și promisiunea, a decis prezența produselor Cremola în toate magazinele sale din țară, este Kaufland.” a precizat Filip.


Producătorul Cremola primește suficiente solicitări de la potențialii consumatori, care încă nu au acces la produse, din cauza disponibilității limitate pe piață, încât să-și propună să continue demersurile pentru listarea în marile retele comerciale.


“Primim extrem de multe mesaje de la consumatori care au încercat produsele noastre și care apreciază înghețata Cremola, atât pentru gustul delicios, dar mai ales pentru că este sănătoasă și nu conține absolut deloc aditivi alimentari.”

“Vom continua să batem din ce în ce mai tare la ușile marilor retaileri, că să ne facem auziți. Pentru că și producătorii români care livrează calitate merită atenție, dar și consumatorii români merită produse sănătoase, fabricate în România, cu responsabilitate”, mai spune Irina Filip.

Irina Filip, care deţine alături de fratele său, Petre Filip, producătorul de lactate Comalat din Teleorman, a început să producă îngheţata sub brandul Cremola din luna septembrie a anului trecut.

În acest moment, Cremola mai este disponibilă în 11 hipermarketuri Carrefour, 18 hipermarketuri Auchan și în Metro Băneasa.

Articolul precedentPeste 11.000 de vizitatori la Festivalul Vinului Moldovei 2019
Articolul următorIașiul și Galațiul au introdus plata cu cardul la piață
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com