Contarini, brandul italian cu origini în secolul XVI-lea, are obiective importante pe piața românească

În data de 27 februarie a.c., Contarini, un cunoscut brand italian de vinuri, organizează la restaurantul Naan din București un eveniment de prezentare și degustare la care sunt așteptați cumpărătorii profesioniști din retail și HoReCA.

Povestea Cramei Contarini datează din 1957, când familia cu același nume a început să producă vin în regiunea Conegliano, o comună din provincia Treviso, deosebit de potrivite pentru viticultură datorită protecției alpine. Aici, cu mai mult de două secole în urmă, renumitul „Prosecco” a devenit o emblemă a zonei. Tot aici, mai exact în Conegliano, s-a născut în 1877 prima Scoală italiana de viticultură și enologie.

Brandul Contarini este, așadar, produs în fabrica fondată în 1957, iar astăzi această unitate de producție se mândrește cu o suprafațăde 25.000 m2 și o capacitate de producere anuală de 16 mln de sticle, dintre care 60% sunt prosecco. Vinurile Contarini sunt create prin tehnologii moderne în care compania investește în mod constant.

„La momentul actual, aducem în piața din România atât prosecco, pe care îl considerăm pionul principal, dar și alte tipuri de vinuri: Frizzante, Grand Cuvee, Blanc de Blancs. Pentru distribuția produselor vizăm mai multe canale de vânzare: retail modern, tradițional, magazine online, dar și HoReCa. Calitatea produselor noastre a fost testată de multiple ori în ultimile 10 luni, prin degustări blind realizate de specialiști din România, iar rezultatul a fost cel așteptat. Calitatea produselor Contarini, dar și raportul foarte bun preț – calitate, sunt doar două dintre atuurile pe care le avem în demersurile noastre de a crește vizibilitatea acestui brand pe piața internă. Principalul nostru obiectiv, în 2025, este listarea brandului pe rafturile IKA și nu numai”, spune Christian Morath, reprezentantul acestui brand pe piața românească.

Accesul profesioniștilor din retail și HoReCa la eveniment se face în baza unei invitații de participare expediate de organizatori.

 

 

 

Articolul precedentSiguranța consumatorilor și sustenabilitatea, garanți ai succesului în FMCG
Articolul următorMetro își consolidează angajamentul față de antreprenori: două dintre cele mai îndrăgite campanii devin mărci înregistrate
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.