Constantin Dumitriu, Vicepreședinte al Asociației ACDBR, este speaker al evenimentului Retail & Horeca Distribution 2024

Constantin Dumitriu, Vicepreședinte al Asociației ACDBR, reprezentant al Full Solutions All Inclusive SRL, este speaker al evenimentului Retail & Horeca Distribution 2024. Constantin Dumitriu va dimensiona piața companiilor de distribuție FMCG din România și va evidenția cele mai importante preocupări aflate pe agenda membrilor Asociației.

Asociația Companiilor de Distribuție de Bunuri din România (ACDBR) este singura asociație de profil din România care reprezintă distribuția tradițională a bunurilor de larg consum pe teritoriul național.

Înființată în anul 2015, ACDBR are în componența sa 46 de membri, cu următoarele caracteristici:
➢ o cifră de afaceri însumată de cca. 2 miliarde euro;
➢ o cotă de piață de cca. 40% din totalul pieței de distribuție tradițională de bunuri;
➢ peste 15.000 de angajați;
➢ aproximativ 200.000 de clienți.

ACDBR oferă suport companiilor de distribuție și comerț tradițional FMCG prin reprezentarea interesului legitim al acestora în raport cu autoritățile publice naționale și internaționale, contribuind, astfel, la dezvoltarea acestui sectorului economic.

Modern Buyer așteaptă în data de 26 septembrie 2024 la Brașov un număr de 200 de participanţi din diverse regiuni ale țării, din rândul companiilor specializate în distribuția către TT sau HoReCa, dar şi al furnizorilor de soluții pentru acest sector: software, ambalaje, training, logistică, transport ș.a.

Cu fiecare ediție, Retail & Horeca Distribution a devenit un punct de referință ferm în calendarul profesional al antreprenorilor și managerilor din industria de distribuție și supply chain management, iar ediția din acest an nu face excepție.

Analiza sectorială unică ce înglobează cifre-cheie de la cei mai mari 100 de distribuitori în retail și HoReCa va aduce informații valoroase și o radiografie a dinamicii acestui sector.

Antreprenori de top vor prezenta modelele de afaceri și modul în care ele influențează eficiența și competitivitatea lanțului de aprovizionare. Live Polls & Survey despre prioritățile anului 2025, zona expo hall cu degustări și prezentări de produse, cina de afaceri din seara de 26 septembrie sunt alte câteva ingrediente ale unei ediții aniversare, care-și propune să consolideze colaborarea între producători, distribuitori și alți actori din lanțul de aprovizionare.

Componente eveniment

Ediția aniversară cu numărul X a acestui eveniment va avea loc în data de 26 septembrie 2026 la Hotel Qosmo din Brașov.

Conferință – Dezbateri în plen 09.30 – 16.00;
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa;
Cină de afaceri – cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.

Parteneri și expozanți

Informații despre înscrierile la cea de-a X-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la colegii noștri: Andrada Bercaru – andrada.bercaru@modernbuyer.ro și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) prin telefon la 0721.049.190 și 0729.880.041.

Articolul precedentMonica Florea, fondator UP Generation: “Vrem să fim academia de învățare din jurul companiilor, să creștem tineri valoroși de care mediul de business are atât de mare nevoie”
Articolul următorEC aprobă modificarea unei scheme de ajutor de stat din România pentru sprijinirea producătorilor de tomate și usturoi
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.